Kirjoittaja Aihe: Tohtorin torppivälineet  (Luettu 783592 kertaa)

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #675 : 23 Tammikuu, 2011, 21:40:45 »
Tuo jos mikä on kertakäyttökulttuuria. >:(
Toki. Mutta jos on vaihtoehtona torpata parin euron bec tai parin sadan euron kopteri, valitsen ensimmäisen. Mistä sitä ikinä voi olla varma että korjatessa löytynyt yksi huono juotos on se ainoa vika laitteessa...

mika a

  • Vieras
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #676 : 24 Tammikuu, 2011, 09:33:09 »
Juu kyllä määkin vaihtaisin joutuin ton Becin. Ettei tarvi Hentaalla kysellä lapioa lainaksi kun lähtee 500;sta kaiveleen esiin. ;D

Poissa Meitzi

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #677 : 24 Tammikuu, 2011, 20:11:57 »
Jostain syystä tuli ekana mielee, että Tohtorilla pitäis olla tämä jos jollaki:
http://www.aeroperfect.com/universal_swashplate_leveler_clamp.html
* Storm 450 GF   [4 * MKS Ds95 | Hobbywing Platinum 40A Pro ESC | Futaba GY520 ]
* Spektrum DX7s
* Phoenix RC V3
* ClearView RC Flight Simulator

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #678 : 24 Tammikuu, 2011, 20:15:15 »
Jostain syystä tuli ekana mielee, että Tohtorilla pitäis olla tämä jos jollaki:
http://www.aeroperfect.com/universal_swashplate_leveler_clamp.html


jaa miksikäs näin?

ei perinteisessä levelerissä ole mitään vikaa! mistä tulikin mieleen että sellanenkin täytyy hankkia kokoa 700 rekkula :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #679 : 24 Tammikuu, 2011, 20:23:06 »
Onpa kyllä vaikean näköinen härveli.. hirveä virittely, enemmin se perus lever... tai ei mitään  ;D

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa J@ni

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #680 : 24 Tammikuu, 2011, 20:40:33 »
Tohtoori,
multa löytyy 700 normileveleri jos sitä tarttet?
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #681 : 24 Tammikuu, 2011, 21:05:59 »
Tohtoori,
multa löytyy 700 normileveleri jos sitä tarttet?


just sitä! hyvä homma!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #682 : 26 Tammikuu, 2011, 12:00:39 »
rojekti etenee! :)

kävin just hakemassa i chargerit kotia...
on noissa aikalailla lisää valikoissa verrattuna kiinan turnigyihin joita mulla tähän asti on ollu...

heti oli pakko kokeilla akun sisäsen resistanssin mittausta...
mä tossa joku aika sitte valitin täällä ku olin ostanu tohon 250 rekkulaan noita "turnigyn" akkuja
muutaman lisää jotka oli ihan samalla tarralla ku aikasemmatkin turnigyt mutta olemuksesta ja muutamasta
yksityiskohdasta päätellen sisällä on kuitenkin zippyn flightmax kennot...

täällä arvottiin porukalla että onko ne zippyt huonompia ku turnipsit vai ei ja jotkut jopa sanoi tyyliin
"kaikki ne kiinan akut taitaa olla samaa kamaa" ;)

mä kuitenkin vetosin että huomaan ihan selkeesti eron jopa headspeedissä noilla kahella ns zippyllä
vaikka niissä turnigy lukeekin (kovat pvc tasurijohdot ja muoto kuitenkin paljastaa karun totuuden)

sisäsen resistanssin tulokset
turnigy 3S 800mAh 20-30c  16milli ohmia / kenno ja ihan tasan (parin akun otannalla)
"turnigy" (zippy) 3S 800mAh 20-30c 39-45milli ohmia /kenno eikä todellakaan tasan (parin akun otannalla)

mitä tästä opimme? ZIPPY ON KURAA NIINKUIN OLEN JO MONTAKERTAA SANONUT!!!
harmi vaan ku noi 2 akkua tilasin hyväksihavaittua turnigyä mutta sisällä on paskaa!

ennenku joku vänkää mitään ni oikeilla turnigyillä reilu 5 sykliä takana ja noilla feikkiturnigyillä toisella 1 ja toisella 2...

olen puhunut! ;D

laturit vaikuttaa erittäin hyviltä ja laadukkailta vaikken ole kerenny ku vasta paketin avaamaan ja vähä valikkoa selaamaan!
pitää illalla tutustua tohon pc softaan jne :)

syytä on kyllä ollakkin hyvät ku näiden kahden hinnalla saa 5-6 kiinalaista! ;)


700E ajoakutkin on jo suomessa :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #683 : 26 Tammikuu, 2011, 19:59:01 »
rojekti etenee! :)

kävin just hakemassa i chargerit kotia...
on noissa aikalailla lisää valikoissa verrattuna kiinan turnigyihin joita mulla tähän asti on ollu...

heti oli pakko kokeilla akun sisäsen resistanssin mittausta...
mä tossa joku aika sitte valitin täällä ku olin ostanu tohon 250 rekkulaan noita "turnigyn" akkuja
muutaman lisää jotka oli ihan samalla tarralla ku aikasemmatkin turnigyt mutta olemuksesta ja muutamasta
yksityiskohdasta päätellen sisällä on kuitenkin zippyn flightmax kennot...

täällä arvottiin porukalla että onko ne zippyt huonompia ku turnipsit vai ei ja jotkut jopa sanoi tyyliin
"kaikki ne kiinan akut taitaa olla samaa kamaa" ;)

mä kuitenkin vetosin että huomaan ihan selkeesti eron jopa headspeedissä noilla kahella ns zippyllä
vaikka niissä turnigy lukeekin (kovat pvc tasurijohdot ja muoto kuitenkin paljastaa karun totuuden)

sisäsen resistanssin tulokset
turnigy 3S 800mAh 20-30c  16milli ohmia / kenno ja ihan tasan (parin akun otannalla)
"turnigy" (zippy) 3S 800mAh 20-30c 39-45milli ohmia /kenno eikä todellakaan tasan (parin akun otannalla)

mitä tästä opimme? ZIPPY ON KURAA NIINKUIN OLEN JO MONTAKERTAA SANONUT!!!
harmi vaan ku noi 2 akkua tilasin hyväksihavaittua turnigyä mutta sisällä on paskaa!

ennenku joku vänkää mitään ni oikeilla turnigyillä reilu 5 sykliä takana ja noilla feikkiturnigyillä toisella 1 ja toisella 2...

olen puhunut! ;D

laturit vaikuttaa erittäin hyviltä ja laadukkailta vaikken ole kerenny ku vasta paketin avaamaan ja vähä valikkoa selaamaan!
pitää illalla tutustua tohon pc softaan jne :)

syytä on kyllä ollakkin hyvät ku näiden kahden hinnalla saa 5-6 kiinalaista! ;)


700E ajoakutkin on jo suomessa :)

Hyvä että teit vetailun! Taidan siis seuraavaksikin tilata (autoon siis) turnigyn akut. Noi hardcaset oli kyllä kuraa turnigyltä ku tasuriliitin oli paskana.

Veikkaan kuitenkin, että samasta paikasta noi turnigyt ja zippyt tulee mutta turnigyt on tiukemmalla laatu speceillä ja zippyt on sitten niitä huonompia mitä sieltä prosessista tulee. Eli ne jotka ei täytä turnigyn vaatimuksia saavat zippyn tarran kylkeensä.  vrt. esim kopiopaperi on isoille asiakkaille valittua hyvästä leikkuu rullasta ja paksuusprofiilista, sitten halvemmat tai pienemmät tilaajat saa sit niitä vähän huonompaa matskuu, mut samasta raakarullasta molemmat on silti leikattu. Laatu specci vain eri.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #684 : 26 Tammikuu, 2011, 20:20:40 »
rojekti etenee! :)

kävin just hakemassa i chargerit kotia...
on noissa aikalailla lisää valikoissa verrattuna kiinan turnigyihin joita mulla tähän asti on ollu...

heti oli pakko kokeilla akun sisäsen resistanssin mittausta...
mä tossa joku aika sitte valitin täällä ku olin ostanu tohon 250 rekkulaan noita "turnigyn" akkuja
muutaman lisää jotka oli ihan samalla tarralla ku aikasemmatkin turnigyt mutta olemuksesta ja muutamasta
yksityiskohdasta päätellen sisällä on kuitenkin zippyn flightmax kennot...

täällä arvottiin porukalla että onko ne zippyt huonompia ku turnipsit vai ei ja jotkut jopa sanoi tyyliin
"kaikki ne kiinan akut taitaa olla samaa kamaa" ;)

mä kuitenkin vetosin että huomaan ihan selkeesti eron jopa headspeedissä noilla kahella ns zippyllä
vaikka niissä turnigy lukeekin (kovat pvc tasurijohdot ja muoto kuitenkin paljastaa karun totuuden)

sisäsen resistanssin tulokset
turnigy 3S 800mAh 20-30c  16milli ohmia / kenno ja ihan tasan (parin akun otannalla)
"turnigy" (zippy) 3S 800mAh 20-30c 39-45milli ohmia /kenno eikä todellakaan tasan (parin akun otannalla)

mitä tästä opimme? ZIPPY ON KURAA NIINKUIN OLEN JO MONTAKERTAA SANONUT!!!
harmi vaan ku noi 2 akkua tilasin hyväksihavaittua turnigyä mutta sisällä on paskaa!

ennenku joku vänkää mitään ni oikeilla turnigyillä reilu 5 sykliä takana ja noilla feikkiturnigyillä toisella 1 ja toisella 2...

olen puhunut! ;D

laturit vaikuttaa erittäin hyviltä ja laadukkailta vaikken ole kerenny ku vasta paketin avaamaan ja vähä valikkoa selaamaan!
pitää illalla tutustua tohon pc softaan jne :)

syytä on kyllä ollakkin hyvät ku näiden kahden hinnalla saa 5-6 kiinalaista! ;)


700E ajoakutkin on jo suomessa :)

Hyvä että teit vetailun! Taidan siis seuraavaksikin tilata (autoon siis) turnigyn akut. Noi hardcaset oli kyllä kuraa turnigyltä ku tasuriliitin oli paskana.

Veikkaan kuitenkin, että samasta paikasta noi turnigyt ja zippyt tulee mutta turnigyt on tiukemmalla laatu speceillä ja zippyt on sitten niitä huonompia mitä sieltä prosessista tulee. Eli ne jotka ei täytä turnigyn vaatimuksia saavat zippyn tarran kylkeensä.  vrt. esim kopiopaperi on isoille asiakkaille valittua hyvästä leikkuu rullasta ja paksuusprofiilista, sitten halvemmat tai pienemmät tilaajat saa sit niitä vähän huonompaa matskuu, mut samasta raakarullasta molemmat on silti leikattu. Laatu specci vain eri.

mä epäilen taas että on eri tehdas! kennot kun on eri muotosia ja materiaalitkin on eri...

jokatapauksessa lisää kuuluu kuhan pääsen mittailemaan noita muita akkuja :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #685 : 27 Tammikuu, 2011, 11:21:33 »
purinpa tossa ajankuluksi ton 250 rääpäleen...

ja pitihän se taas unohtaa varaosatilauksesta tärkeitä itemeitä >:(

vahinkolista näyttää nyt seuraavalta:
-lepariakseli varmuudeksi (näyttää ja tuntuu suoralta mutten omista laipöytää joten...)
-pääakseli (samalla selityksellä ku lepari... en huoli tärisevää kopteria ku mulla on jo väljä 500esp :D )
-länderit (puolet hävis)
-hillarinen peräputki (keskeltä poikki)
-lavat (molemmat murtunu juuresta)
-pääratas (vanhuus iski ja hampaat tippu)
-toinen peräputken tuki (pää revenny halki)
-toisen aileron servon linkkitanko (ihan mutkalla)
-toisen aileron servon johto (ihan paskana ja rispaantunu... melkein poikki koko johto)
-pohjalevy murtu edestä hieman (ei haittaa mitään)
-pääakselin laakerit (rohisee) NÄÄ TIETTY UNOHTU TILATA >:(
-lavanpitimien ulommat laakerit (rohisee) NÄÄKI JÄI TILAAMATTA >:(
-päälapojen ruuvit (hieman kierot)
-canomodin kanopy (sai vaan katu uskottavuutta)
-akkuun vielä pienenpieni kolhu joka ei kyllä ahdista / haittaa

että sellasta! 50-100e riippuu miten laskee... mä lähen aina siitä että laitteet laitetaan KUNTOON eikä vaan lentokuntoon ;)
servot pelittää taas tossa pöydällä joten taidan antaa niille vielä mahdollisuuden 65Hz modessa
josko ton saa niin alhasilla taajuuksilla lennettäväksi säädettyä... ku ei oo nyt liikaa noita
oravannahkoja taskussa tällä hetkellä... lennellään sitte jonku paksun hangen päällä koelennot ja varotaan jäävalleja :D

kuvissa ei oo laakereita vielä irrotettu...

Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #686 : 27 Tammikuu, 2011, 13:44:05 »

-lepariakseli varmuudeksi (näyttää ja tuntuu suoralta mutten omista laipöytää joten...)
-pääakseli (samalla selityksellä ku lepari... en huoli tärisevää kopteria ku mulla on jo väljä 500esp :D )

Peili kait löytyy? Toimii paremmin kuin lasilevy.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #687 : 27 Tammikuu, 2011, 13:47:42 »

-lepariakseli varmuudeksi (näyttää ja tuntuu suoralta mutten omista laipöytää joten...)
-pääakseli (samalla selityksellä ku lepari... en huoli tärisevää kopteria ku mulla on jo väljä 500esp :D )

Peili kait löytyy? Toimii paremmin kuin lasilevy.

löytyy joo... vaihdan silti! eipähän tarvii myöhemin arpoa mikä tärrää!

noi yhteensä muutaman euron akselit on kuitenkin aika pieni tässä kokonaisuudessa:

kopterikitti 3XXe
beastx 150e
Align 3G nuppi osina olisko ollu joku 80e
hiilariperäputkea perälle, perän päivityslaakereita, metallisia control armeja +50e
perää pitämään hyperionin DS11GCB servo 30e
AR6100 30e (sain aika sopivasti)
canomod koppa 30e

+ kaikki tietty tilattu erikseen eli paljon paljon postikuluja!

n.700e jo ilman postikulujen osuutta ;) pitkään miettiny että kehtaako tän sanoa ääneen täällä mutta nyt kehtasin!
jos servot vielä tekee temppuja ni niihin menee taas luultavasti 80-150e lisää ;)

ei paljoa 3e akselit ahista ;)
« Viimeksi muokattu: 27 Tammikuu, 2011, 14:04:07 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #688 : 27 Tammikuu, 2011, 14:32:01 »
löytyy joo... vaihdan silti! eipähän tarvii myöhemin arpoa mikä tärrää!
Ilmakuvausjutuissa on käynyt sangen selväksi, että ainakaan Alignin kohdalla "pakasta vedetty" ei ole yhtä kuin "varmasti suora".

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #689 : 27 Tammikuu, 2011, 15:23:00 »
löytyy joo... vaihdan silti! eipähän tarvii myöhemin arpoa mikä tärrää!
Ilmakuvausjutuissa on käynyt sangen selväksi, että ainakaan Alignin kohdalla "pakasta vedetty" ei ole yhtä kuin "varmasti suora".

hyvä huomio! ei oo vaan vielä kohdalle sattunu mutta oon mä vähä syynäilly...

edelliseen vielä lisäyksenä että on tosta hinnasta sentään saanu sen satkun pois ku myin GP780 gyron ja DS420 servon...
eli kuluineen n.700e räpätin :D

vaan ei siltikään ole kylän kallein 250! :o täällä on vielä yksi jossa on kaikki samat modit + paremmat nuppiservot ja hiilaritönäri perällä + 500 kokoluokan vääntävä peräservo + satelliitti johdot ja satelliittivastari tota biistiä varten ;D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

mika a

  • Vieras
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #690 : 27 Tammikuu, 2011, 15:28:29 »
Äkkiä näihin menee huomaamatta rahaa paljon. Mutta on kyllä aika hurjaa et jollakin on saman hintainen 250 mitä maksaa uusi T-rex 600 ESP super compo. Huh HUh.   

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #691 : 27 Tammikuu, 2011, 15:37:55 »
Äkkiä näihin menee huomaamatta rahaa paljon. Mutta on kyllä aika hurjaa et jollakin on saman hintainen 250 mitä maksaa uusi T-rex 600 ESP super compo. Huh HUh.   

arvaa onko tälle samalle vertauskuvalle naurettu itse ku ollaan noita lennätelty/torpattu/ropattu ;D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

mika a

  • Vieras
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #692 : 27 Tammikuu, 2011, 15:51:44 »
Äkkiä näihin menee huomaamatta rahaa paljon. Mutta on kyllä aika hurjaa et jollakin on saman hintainen 250 mitä maksaa uusi T-rex 600 ESP super compo. Huh HUh.   

arvaa onko tälle samalle vertauskuvalle naurettu itse ku ollaan noita lennätelty/torpattu/ropattu ;D

No varmaan. No kuhan mää saan mun uuden 450 kasaan niin jos kaikki laskettas mitä meni vanhaan ja uuteen niin mullakin ois 600 ESP tai jopa 700N. Mutta kun ei lasketa ;D ;D ;D ;D

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #693 : 27 Tammikuu, 2011, 16:05:55 »
niinpä...

250 kokoluokassa on kuitenkin torpit halpoja!

jos vielä hangen päällä vaikka lentelee ja väistelee jäävalleja ;D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Timo Huhtamäki

  • Seniori torppari
  • *****
  • BadAsss Compass
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #694 : 27 Tammikuu, 2011, 16:40:49 »
löyhästi aiheeseen viitaten mun Knightin (.50 nitro) eka torppi tuli täydesä vauhdista about 45 ateen kulmassa sorakentälle. Korjaukseen meni 28€ ja uudet päälavat... että tän verran halvoista torppauksista ;)
Compass Knight 50 Sport / YS 50st - Zimmermann muffler - HeliArtist MD500E -  Mikado V-Bar 5.1Pro-governor + 3x Futaba 9255 + 9257 + BLS254 - 5x Rotortech 600 - 30%/23%

HK450 TT Pro / Scorpion 2221-8 v2 - Turnigy K-Force 40A - Futaba GY520 + 9257 - Edge mains KBDD tails and paddles - Zippy FlightMax 2200mAh

SJM400v2 / SJM 9pol outrunner 3950kv - Phoenix 25 - MKSpropo GY-293 - SJM GF 300mm - FlightPower EVO20 1800mAh  Futaba 12FG

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #695 : 27 Tammikuu, 2011, 17:15:25 »
löyhästi aiheeseen viitaten mun Knightin (.50 nitro) eka torppi tuli täydesä vauhdista about 45 ateen kulmassa sorakentälle. Korjaukseen meni 28€ ja uudet päälavat... että tän verran halvoista torppauksista ;)

aikamoista :D

500 rekkulan 2 torppia maksoi yhteensä yli 500e
250 rekkulan eka torppi makso hukkuneen pinjonin ja toka landeria, akselia jne eli ei paljon mitään... tää viimesin nyt sitte jokusen kympin :)
700 rekkulan tulevia torppeja en halua ajatella ::)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #696 : 27 Tammikuu, 2011, 18:35:42 »
onkai noihin itellä menny jo lupakirjan verran pinkkaa.
« Viimeksi muokattu: 27 Tammikuu, 2011, 20:33:20 kirjoittanut SJo1 »
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa J@ni

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #697 : 27 Tammikuu, 2011, 18:57:58 »

vaan ei siltikään ole kylän kallein 250! :o täällä on vielä yksi jossa on kaikki samat modit + paremmat nuppiservot ja hiilaritönäri perällä + 500 kokoluokan vääntävä peräservo + satelliitti johdot ja satelliittivastari tota biistiä varten ;D

Ketäköhän nyt tarkoitat?  ::)

Mä en haluu enään edes miettiä koko juttua  ;D

Vielä Scorpparin mosa ja joku hyvä nopari niin oon tyytyväinen  8)


Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #698 : 27 Tammikuu, 2011, 19:14:10 »

vaan ei siltikään ole kylän kallein 250! :o täällä on vielä yksi jossa on kaikki samat modit + paremmat nuppiservot ja hiilaritönäri perällä + 500 kokoluokan vääntävä peräservo + satelliitti johdot ja satelliittivastari tota biistiä varten ;D

Ketäköhän nyt tarkoitat?  ::)

Mä en haluu enään edes miettiä koko juttua  ;D

Vielä Scorpparin mosa ja joku hyvä nopari niin oon tyytyväinen  8)




kyllä kelpaa torppailla ku on välineet millä torppeja suorittaa! ;D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #699 : 27 Tammikuu, 2011, 20:38:53 »
Jos tehoa haluat, niin Scorpion 4525-520kv, saatta olla aika tyyris;)  Käämitty käsin 1,4mm langalla.
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
5 Vastauksia
6363 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Maaliskuu, 2012, 19:37:39
kirjoittanut Tohtori R
35 Vastauksia
19098 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Helmikuu, 2014, 20:51:13
kirjoittanut Tohtori R
78 Vastauksia
60117 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Maaliskuu, 2015, 20:29:45
kirjoittanut Tohtori R
47 Vastauksia
17653 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Huhtikuu, 2015, 01:26:07
kirjoittanut TeroS
50 Vastauksia
24686 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Joulukuu, 2015, 10:21:45
kirjoittanut Pekka