noniin nyt se on akun liitintä ja johtoa vaille valmis
kiitos Castlen insinöörien ja ilmeisesti laman on noparin virtajohdot aivan surkean lyhyet ja niitä pitää jatkaa
muistin että mulla olis ollu AWG8 tai 10 piuhaa silikoonikuorella mutta se olikin AWG12 joka on kyllä onnettoman kokosta
tohon noparin johtoon (AWG8) verrattuna... eli projekti jysähti siihen piuhaan... noh edelleen... ei oo kiirettä ku ulkona on niin kylmä
käytin kuitenkin sähköjä päällä poisukien nopari ja tuntui heräävän laite eloon
aika kovaääniset noi DS610 servot
keulassa on nyt kaikki elektroniikka poislukien nopari ja lisävastari jonka johtoa jatkoin ja heitin perään ettei oo ihan päävastarin
kanssa samalla puolella runkoa.
laite on todella raskaasti takapainoinen ja akkuja saakin laittaa tosi eteen että painopiste asettuu oikein
pitää vahvistaa tota akkukelkkaa vielä vähän että uskaltaa "räimiä" tolla ku nyt etummainen akku on vähä ohi kiskoista
toi kelkka systeemi on muuten kyllä suorastaan nerokas! se tekee sen että canopyä ei tarvitse irroittaa akun vaihtoon ollenkaan!
toi mua onki noissa pienemmissä pikkasen ärsyttäny ku kokoajan saa puljata canopyn kanssa... noita kelkkoja
tulikin vielä 2 eli nyt saan molemmat akkusatsini kelkkoihin kiinni eikä niitä tarvitse koskaan niistä irroittaakkaan.
jos lämpösemmillä ostan lisää akkuja niin ostan kyllä noita kelkkojakin saman verran
telemetrian osalta tuli nyt kytkettyä mittapiuha ajoakkuun ja näkeehän siitä becin ulostulonkin... yks lämpöanturi
olis tossa vielä ja mietin mitä sillä vois mitata
noh kattoo nyt... RPM mittaus olis kans kiva mutta se anturi on lisävaruste...
vastari osaa myös ilmeisesti juoruta dataporttinsa kautta telemetrialle huonosta yhteydestä sun muista asioista!
huomenna sitte pitää metsästää jostain awg8 tai 10 johtoa sekä mustaa että punasta... jos jollain tässä itähelsingin suunnalla
sellasta lojuu laatikossa niin kerro ihmeessä... tietty kuljettaahan se postikin jos en huomenna löydä esim elektroniikkaliikkeistä.
..
autopoppikaapelita on vaikka mitä mutta niissä on kuori aika kankeeta enkä halua sellasta...
hyvä fiilis tuli kyllä ku ekaa kertaa sai sähköt laitteeseen ja servot liikkeelle