SE LENTÄÄ!!!
nyt täytyy sanoa että reissu kentälle jäi kyllä harmittamaan ISOSTI!
nimittäin 2 akkua meni aivan liian nopeasti
ja sää oli varmasti tämän kevättalven paras mitä tähän asti on ollu!
tossahan tuli kaikennäköstä säätöä pilotilla
ekaa kertaa maasta nostaessa pulssi oli varmaan se 600 mikä ekalla kertaa 500 rekkulaa aikanaan nostaessakin
mutta kun länderi maasta irtosi lopulta, rauhoittu se jonnekki siedettävän 200 rajamaille
olin onnistunu jotenki sössimään ton 3G mokkulan setupin ja kopteri kampes kokoajan täkä oikealle huomattavan paljon!
huomasinkin ihan maassa swashia kattomalla että sehän on vinossa! en ymmärrä ku kyllähän mä ton swashlevelerillä laitoin
millin osillee suoraan
no joku säätö tyritty pitää tutkia! en antanu haitata ku kyllähän sormella voi kompensoida
mielestäni kierroksia ei vaan voinu olla niin paljoa ku olin laittanu...
govilla siis kaikki tilat: norm 1500 idle1 1800 idle2 2000 en tiedä pitää tutkia noitakin... ja loggeri on tässä kaveri!
flippinopeus tossa laitteessa ihan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN JÄRKYTTÄVÄN USKOMATON!!!
no kattokaa ite ku saan videot tuupiin!
ekalla akulla hilluessa tuli timeriin 6:20 mutta mittari näytti kotona jännitteeksi 23,2v/pakka eli reilusti olis ollu vielä jäljellä
toi tuli vahingossa ku olin unohtanu mankasta tärinähälytyksen pois ja sitä odottelin... myös telemetrian olemassaolo unohtu täysin enkä tajunnu että nään sieltä jännitteet ku olin unohtanu myös mittarit kotiin
laite on myös todella kevyen tuntunen lentää!
tästä se lähtee!
mulla on molemmista lennoista videot kiitos j@nin kun muisti kameran
videoita seuraa ku tuupi puree ne!
nyt on pulssi laskeutunu jo johonki sadan tuntumaan
e. niinjoo idle 2 tilassa govi hakkaa kokoajan eli siitä pitää gainia vähentää