kyllähän osas olla hieno sää tänään!
kivikossa tuli oltua 5 tuntia ja löyshän sinne sitte lopulta j@ni ja eeliskin...
joskin j@ni harrasti alkuun pelkkää "nitroilua" (eli saapui kentälle ja totesi että startteri on himassa -> takas himaan
)
700:
lensi tänään 6 akullista.
nyt on noilla völtzin akuilla kohta 10 sykliä kasassa ja edelleen potkii uskomattoman hyvin eikä pullistele mitään!
ovat myös lentojen jälkeen ir mittarilla kateltuna alle 40 asteen lämpösiä joka lupaa hyvää.
noi turnipsin liian kesyt nanoakuthan tässä vaiheessa pullotteli jo rankasti
hyvältä siis vaikuttaa toistaseksi!
tänään oli hanskatkin mukana ettei tartte sormet verillä akun liittimiä irrotella
onneksi uusi 12s käyttöä kestävä
BEC on jo suomen maalla ja saan hakea sen luultavasti huomenna illalla postista... sitte laitetaan johdot käyttäjäystävällisesti
jännä nähä mihin noista 45-90C Turnigy nanoista nyt sitten on verrattuna Völtzeihin kuhan saan ne käyttöön (heti ku uus
BEC on kiinni koska laitan suoraan johdot uuden setupin mukasiksi)
j@ni kuvas videonkin mun 700 lentelystä Völtzin akuilla mutta kännykän kamera teki temput ja hukkas focuksen ihan kokonaan
hetkeksi
just ku vedin mielestäni hyvää settiä!
noh kuulee tosta ainakin sen että tikkuja saa vemputta miten haluaa ja
tää vehe ei ryydy
250:
tätäkin tuli akullinen säädettyä ja pomputettua... sain janilta lainaan puuttuvat laakerit ja kyllähän toi parani!
vielä siinä joku vibra on koska korkeemmilla kierroksilla alkaa biisti sekoomaan ja vetelee minne sattuu!
myös apaura on pikkasen miten sattuu
(en edes yrittäny nyt sen enempää säädellä ku päivän päätteeksi kokeilin vaan)
mutta positiivistakin on! nimittäin nythän tässä on toi YGE nopari... kyllä osaa olla iso ero moottoritehossa verrattuna vakkarinopariin
täähän kimpoaa ihan eritavalla
mullahan on kyllä virimosakin mutta silti ero on huomattava verrattuna vanhaan nopariin!
todistekkin on ettei ole pelkkä mielikuva koska biististä sai ruuvata gainia reilusti pienemmälle ettei oskilloi... ja kyllä se nyt vihaselta
kuullostikin! liekko toi YGEn automaaginen ennakon säätö vaikuttanu niin paljon
kaiken kaikkiaan hieno päivä ja näitä halutaan lisää!
ja otetaankin heti viikolla ku ovat luvanneet hyvää säätä koko viikoksi!
tekis mieli ostaa agregaatti ettei tarttis autoa käyttää kokoajan
tekeeköhän tällasella mitään?
http://www.kiporfinland.fi/bensiini-generaattorit/ig2000e. periaatteessa mulle riittäis toi pienempikin agregaatti
http://www.kiporfinland.fi/bensiini-generaattorit/ig1000-1000ti-ei-suomen-valikoimassa mutta mä tiedän että ku mä raahaan ton kentälle ni se huutaa ihan punasena ku muutkin haluua lainata" vähän sähköä
tänne kun on rantautumassa noita isoja sähköjä muillekkin ja latauskalusto on sen mukasta