Joopajoo ei tullu goblinia tälle viikonlopulle kiitos UPS täysin käsittämättömän pöyristyttävän suorituksen joka oli itseasiassa omalla kohdalla jo toinen (ja viimeinen) kerta! Seuraavaksi kun tilaan ladilta jotain niin kallista että menee automaagisesti ups:llä niin laitan lisätietoihin etten huoli upsia kuriiriksi. En myöskään suosittele sitä kenellekkään muulle!
Tapahtumat pähkinän kuoressa:
Olin levillä tämän viikon viettämässä talvilomaa ja tarkotus oli tulla takasin lauantaina. Maanantaina tuli kuitenkin odotetusti ladilta postia että maksahan pois niin laitetaan goblini tulemaan. Upsin seuranta sanoi että odotettavissa oleva toimitusaika on perjantai.
Aloin jo vähän varovasti emäntää voitelemaan että mitäs jos mentäiskin perjantaina takasin ku olis tollanen hiilaripommi odottamassa
Torstaina seuranta näyttikin sitte yllättäen että paketti on jo vantaalla joten soitin upsin aspaan että...
Haluaisin pysäyttää paketin noutoa varten ettei se turhaan kolhiinnu jakeluautossa kun olen itse 1000km päässä eli en kotona.
"tämä ei valitettavasti ole mahdollista!!!!!! Meidän järjestelmä pakottaa koittamaan kerran luovutusta kun lähettäjä on valinnut kotiin kuljetuksen"
Mutta kotiosoitteessa ei ole ketään.
"voit soittaa huomenna (perjantaina) uudestaan ja pyytää että saat noutaa paketin kun se on käynyt kierroksellaan"
Ei voi olla totta. No voitko sä nyt heti laittaa siihen merkin päälle että mä haen sen sitte perjantaina illalla?
"en! Teidän pitää soittaa huomenna perjantaina uudestaan noin neljän maissa"
(ärvötin täysin uskomatonta paskaa)
Mä oon lapissa lomareissulla ja aikaistan paluutani päivällä että kerkeän hakea sen paketin joka on tärkeä saada viikonlopuksi joten onko se nyt varma että se on perjantaina illalla haettavissa?
"kyllä kunhan soitat etukäteen että haluat noutaa sen"
Kiitos ja hei...
Tässä vaiheessa otin lennot perjantain ekaan koneeseen ja ilmotin vaimokkeelle että nyt voitti goblini vikan talvilomapäivän
Perjantaina huomasin kittilän lentokentällä kännykällä että seurantaan oli ilmestyny päivitys että
"osoite on syrjäisellä alueella johon ei ole päivittäistä kuljetusta. Kuljetus siirretty muualle" (tai jotain tonnepäin)
Tässä vaiheessa iski heti pieni vitutus kun muistan edellisen vastaavan tapauksen upsin kanssa joka meni todella vaikeaksi...
Soitin siis upsin aspaan josta kerrottiin että paketti on annettu itellalle! Sain sieltä itellan seurantanumeron ja katoin mitä se kertoo... Sehän sano että "edi created" eli siitä paketista on tullu niille ennakkoilmotus mutta sitä ei vissiin fyysisesti ole vielä siirretty.
Tässä välissä soitin postin asiakaspalveluun ja selitin tilanteen pähkinän kuoressa. Postin aspa joka oli muuten täysin elämäänsä kyllästynyt idiootti sanoi vaan että paketti on sulla aikaisintaan maanantaina tai tiistaina ja nyt se ei vielä ole edes meidän hallussa fyysisesti!
Sitä ei siis ole mitenkään mahdollista hakea kesken "prosessin" mistään?
"ei"
Selvä kiitos ja hei
(puhuin tähän mennessä ja tästä eteenpäinkin rauhassa ja ystävällisesti koska vittuilemalla ei saa mitään palvelua)
Ei muuta kun uutta soittoa upsille ja taas tilanteen selvitys...
Tässä vaiheessa olin jo lentokoneessa jossa boardaus käynnissä ja alkoi aika loppua kesken.
Nyt sattu sellanen aspa upsilla joka tajus tilanteen ja tais kommentoidakkin jotain että ei voi olla totta
lupasi pysäyttää paketin sinne varastolle koska se siellä vielä kerran fyysisesti oli ja hoitaa jonkun soittamaan mulle kolmen jälkeen kun kone on helsingissä että miten toimitaan.
No mitään soittoahan ei ole vieläkään tullut
Kävin eilen myös siinä upsin noutopisteessä jossa naurettiin että "mitähän se aspa on taas sekoillu ku paketin saa tästä entterin napautuksella pysäytettyä noutoa odottelemaan" sanoi myös että paketti tosiaan on menny itellalle eikä mitään ole tehtävissä.
No siihen oli tyydyttävä.
Torstaina oli siis paketti vantaalla mutta johtuen jostain vitun käsittämättömästä paskasta sitä ei saanu pysäytettyä
Nyt se on hukassa myös itellalta eikä sitä ole koskaan fyysisesti siirretty niille. Pelkkä ennakkoilmoitus on tehty.
Oma veikkaus on että se on siellä upsilla jossain.
Mitään luvattua soittoa ei upsilta koskaan tullut.
Ihan loistava fiilis siis kun tuhlasin tähän paskaan vielä yhden kokonaisen vuorokauden omaani ja vaimokkeeni talvilomaa! Viikonloppu oli muutenkin sovittu täysin vapaaksi kopterin kasausta varten
ÄLKÄÄ IKINÄ KUKAAN KÄYTTÄKÖ UPS PALVELUITA JOS HALUATTE HOMMAN TOIMIVAN!!!! TÄÄ ON JO TOKA KERTA PERÄKKÄIN KUN MULLE KÄY SAMA HOMMA!!!! nyt vaan oli vähän tärkeämpi paketti eli syö oikeasti miestä! Ei tässä muuta.