Kirjoittaja Aihe: Tohtorin torppivälineet  (Luettu 792308 kertaa)

Poissa jesi

• Seniori torppari
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #1450 : 07 Huhtikuu, 2012, 15:55:15 »
no OHHOH!

Kuka vetää kolme markkaa ekana?
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Lauri P

• Seniori torppari
Vs: Re: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #1451 : 07 Huhtikuu, 2012, 16:04:16 »
Päivän eka veto goblinilla 281.73km/h kulmia 13.5 ja nupissa 2350rundia. Pikkasen haukkas ku vedin pystyyn :D

Wow,sehä kulukee!! :o :D
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1452 : 07 Huhtikuu, 2012, 19:57:52 »
joo-o!

tuli tosiaan tänään käytyä kivikossa vähän hurumuuttamassa. mukana oli minirotos, 700E ja G.

tälle päivälle oli luvattu hyvää säätä mutta niinhän se taas meni että huonommaksi se muuttu. pilvistä oli ja pikkasen tuulikin. lämmöt oli nollan kulmilla. ihan siedettävä sää se nyt kuitenkin oli.

minirotos:
tää sai vakiopinjonin takas ku oon ollu huomaavinani etten mä tarviikkaan sitä vajaata 4000rpm :D
nyt on ID1: 3100, ID2: 3300 ja ID3: 3600. näin tää jaksaa pitää rundit paljon paremmin ja epäilenpä että lentoaikakin kasvaa pikkasen ku ollaan moottorin käyttökelposella alueella. käytännössä mä oon melkein aina ajanu tätä tolla 3300 rundeilla joten ihan turhaa se yliratastus on ollu. 3300 on just hyvä kompromissi letkeetä lilluttelua ja poppia! tykkään!

tällä tänään 4 lentoa

700E
tälle mä en oo tehny nyt taas mitään :D pitäis se biistin uusin softa laittaa ku tässä on vielä kakkonen mutta en oo jaksanu säätää. toimii ku junan vessa ja tuntuu hyvältä. tekis mieli DFC nuppia tähän ku toi goblini rollaa jotenki niin paljon paremmin ja vaivattomammin mutta mulla on 710mm ja 110mm radixit joten ei kyllä uskalla ettei ota lapaset yhteen. se söis miestä rotan lailla.

tällä tänään 5 lentoa

G:
perää piti säätää taas mutta kyllä toi niin hyvin toimii että ei vaan jaksanu tossa kylmyydessä hieroa. enemmän kiinnosti toi huippunopeus ku sain ton GPS loggerin kiinni tohon. ihan tasan eka veto minkä tein oli nopein. tämä oli tosin snadissa myötätuulessa joten ei toi ihan totta ole. ei se tuuli kuitenkaan kova ollu ja takasinkin päin tultiin yli kahta sataa vaikka en sellasia vauhteja edes yrittänyt ottaa.

joskus oli nopeuslennosta puhe ja heti kriitikot avautu siitä että laite syöksytetään siihen nopeuteen jostain 300m korkeudesta...
nyt ei ainakaan ole siitä kyse. nimittäin alkusyöksyn lakikorkeus oli maasta 128,8metriä ja alle 20 metrin en sitä päästänyt.

nupissa oli 13.5 astetta ja 2350rpm loggerista vois kaivaa vielä tehotkin mitä toi laite syö tossa touhussa ja näin taidan tehdäkkin.
nyt kun on vielä täydet 3Dtä silmällä pitäen säädetyt liikkeet käytössä ni tossa kovassa vauhdissa cyclicin vetäminen sai ihan uskomattoman haukkaamisen aikaseksi :D pitää paneutua tohon vielä ja tehdä joku nopeuslento moodi tms.

lentelin myös yhden akun edestakasin nopeusmielessä ilman syöksytystä ja se data on vielä purkamatta. jännä nähdä myös sen tulokset.

goblinilla tuli tänään vaan 2 lentoa.

tänään mulle tuli täyteen myös kaiken kaikkiaan 1000 lentoa. otettiin videokin tuhannennesta jonka sorvasin 700E llä mutta sää oli paska, kuvaaja oli paska ja pilotin fiilis (=pilotti) oli paska joten se siitä :D

sais nyt tulla se kesä ja vähän äkkiä! >:(
« Viimeksi muokattu: 07 Huhtikuu, 2012, 20:01:29 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa J@ni

• Jäsen 2024
  • Let's make 3D helis great again!
« Vastaus #1453 : 07 Huhtikuu, 2012, 20:04:25 »
On kyllä uskomattoman kova veto  :o

Ois kiva tietää nopeuksia ennen ja jälkeen ton kiskasun
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1454 : 07 Huhtikuu, 2012, 20:07:09 »
On kyllä uskomattoman kova veto  :o

Ois kiva tietää nopeuksia ennen ja jälkeen ton kiskasun

samoin kuin tuulen nopeuksia sun muuta dataa. luulenpa että ilmanopeus on kuitenkin yli 250km/h koska ei siellä niin paljoa tuullu ja esim 10ms tuuli on vaan joku 35kmh

SAB uhos joskus että kun alkuhässäkät on ohi niin tekevät nopeuslentoon soveltuvan canopyn, lavat ja landarit ja rupee rikkomaan ennätyksiä :D en mä tiedä mutta perkeleesti toi menee noin vakionakin :D
« Viimeksi muokattu: 07 Huhtikuu, 2012, 20:08:46 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)

Poissa Falconi

• se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
« Vastaus #1455 : 07 Huhtikuu, 2012, 20:07:39 »
Nopea kyllä :o

Mut toi oli vaan yhteen suuntaan oleva huippunopeus?
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1456 : 07 Huhtikuu, 2012, 20:09:49 »
Nopea kyllä :o

Mut toi oli vaan yhteen suuntaan oleva huippunopeus?

kyllä ja lievään myötätuuleen vieläpä. veikkaus on silti että ilmanopeus oli yli 250km/h varmasti

Poissa J@ni

• Jäsen 2024
  • Let's make 3D helis great again!
« Vastaus #1457 : 07 Huhtikuu, 2012, 20:11:26 »
Laitappa dataa nopeuksista ennen ja jälkeen ton huippunopeuden.
« Viimeksi muokattu: 07 Huhtikuu, 2012, 20:13:31 kirjoittanut J@ni »
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1458 : 07 Huhtikuu, 2012, 20:43:12 »
Laitappa dataa nopeuksista ennen ja jälkeen ton huippunopeuden.

nää on kyllä totaalisen hanurista nää ohjelmat käyttää :D

excelin ymmärtämän muodon sain irti

e.eikä se ainakaan helpota että nää puhuu pelkkää saksaa :D

ee. joku pieni 10km/h loikka tossa nopeudessa kyllä on...

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1459 : 07 Huhtikuu, 2012, 21:00:25 »
ilman syöksyjä huuattamalla olin saanu sellasia 180-190km/h vauhteja.

sekä tossa syöksytetyssä että ilman syöksyä tehdyssä nopeuslennossa näkyy virrat olevan tukevasti 150-200A tasolla  :o

vaan vielähän tosta sais lisää habaa irti... kulmia lisää? ::)

tai sitte mä jaan vaan ton thunderpowerin keston vähä useammalle akulliselle ettei tuu 400e palloja runkolevyjen välistä joka lennon jälkeen ;D

Poissa Maikko

• Jäsen 2024
« Vastaus #1460 : 07 Huhtikuu, 2012, 21:06:54 »
Miten akut on reagoinut noihin vetoihin ja aika vaikuttaviin virtoihin? Onko virrat noin korkealla kuinka pitkän ajan? Onko lämpöä tai pullistumisia?

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1461 : 07 Huhtikuu, 2012, 21:14:26 »
Miten akut on reagoinut noihin vetoihin ja aika vaikuttaviin virtoihin? Onko virrat noin korkealla kuinka pitkän ajan? Onko lämpöä tai pullistumisia?

virrat on tossa 150-200A niin pitkään ku vasen tikku on ylhäällä ja kerätään vauhtia! sitte ku tolla tekee temppua ja koittaa väkisin saada kyykkyyn niin saadaankin jo 250A+ virtoja :D thunderpowerit on toistaseksi ihan kovia ja paukut tuntuu olevan tallella. tulevat alas käden lämpöisinä.

tää nyt menee jo vähän överiksi eikä mun lennot aina tollasta tietenkään ole. esimerkiksi tänään tuli 700E rekkulalla lilluteltua 1800 nupissa ja kivaa oli. ei sen tarvii aina olla 10kw :D myös goblini tuntuu hyvältä pienillä alle 1900 nuppikiekoilla ja sillä onkin kiva pyöritellä "balettia" siinä ei varmaan ainakaan pitkäkestosesti isoja virtoja oteta.

onhan se kuitenkin kiva että jos haluaa niin paukkua löytyy! sen takia pidän rekkulan ja goblinin akut ominaan enkä sekota keskenään koska luulisin että nanot ei tosta rääkistä kertaa enempää tykkäis :D 700E rekkulan mosan (700mX 510kv -> 530kv) vaihdon myötä tehot nous kyllä jonkun verran mutta kyllä ne maksimipiikit silti pysyy siellä 175A tienoilla jos nyt oikein muistan... tota nanot on kestäneet hyvin. toisessa parissa on jo yli 50 sykliä ja hyvin porskuttaa menemään.

Poissa vee73

• Seniori torppari
« Vastaus #1462 : 08 Huhtikuu, 2012, 08:02:12 »
Mä ajelen Hensulla +-15 kulmilla.
TP:n akuissa syklejä 59 ja 26 enkä ole kummassakaan huomannut mitään muutoksia lennossa enkä latauksissa.
Lataus lennätykseen lähtiessä 12A balansoinnilla.
Lennätyspaikalla 12A ilman balansointia.
Ja lennätyksen päätyttyä varastointiin 4A virralla.
Lentoaika yleensä 5min. Siihen saa repiä minkä tahtoo.
Tai jos jotain rauhallista niin summittain lopetan ajastuksen jälkeen.
Kierroksia en ole mitannut.

Edit: Ja lennon jälkeen melkein suoraan laturiin. En montaa minuuttia anna odottaa  :) Vaikka jotkut ovat kehoittaneet, jopa tuntien odotusta.
« Viimeksi muokattu: 08 Huhtikuu, 2012, 09:16:43 kirjoittanut vee73 »
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Re: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #1463 : 08 Huhtikuu, 2012, 10:34:10 »
15 astetta on liikaa 3D touhuissa ainakin omaan mieleen. Itse käytän mielummin sitte kierroksia että saa sitä räjähtävää poppia. Mulla on nyt rundit 1870, 2250,2350.  ite lataan aina balansoinnilla ja 10A virralla joka siis on reilu 2c. Se että akun pitäis antaa olla ennen latausta lennon jälkeen liittyy kyllä sen jäähtymiseen jos nyt oikein olen käsittänyt ja ku ei noi mun akut kuumene niin en mä niitä myöskään ole jäähdytellyt.

Mun lento aika on räimiessä 3min ja jos oikein painaa motti punasena ni varmaan vielä reilusti vähemmän..nätimmin vääntäessä pienemmillä kiekoilla saattais päästä tohon 5min

Millonkohan ne kehittäis tohon spectrumin telemetriaan sen mAh mittarin että vois heittää ton timerin pois kokonaan ja lentää aina kulutuksen mukaan.

Ei sillä ei mua toi 3min timeri mitenkään ahista ku tuppaa olemaan sitä luokkaa kaikissa noissa mun koptereissa.

Poissa vee73

• Seniori torppari
« Vastaus #1464 : 09 Huhtikuu, 2012, 19:14:29 »
Mittasin mun kierrokset viimeinkin.
1600
1800 tätä käytän yleensä.
2000

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1465 : 09 Huhtikuu, 2012, 19:23:13 »
Mittasin mun kierrokset viimeinkin.
1600
1800 tätä käytän yleensä.
2000

joo hensu loistaa kyllä noissa matalissa nuppikiekoissa. j@ni taitaa tuolla meidän kentällä ajella välillä 1400 rundeilla ja hyvin menee.

Poissa vee73

• Seniori torppari
« Vastaus #1466 : 09 Huhtikuu, 2012, 20:08:18 »
Juu se kulkee tautisen kovaa jo 1600 kierroksilla.

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1467 : 09 Huhtikuu, 2012, 21:37:09 »
nyt ottaa pattiin! >:(

tuli eilen oltua kivikossa lentelemässä (niinkuin tänäänkin) ja änjiiässä kuvaili ku vetelin Geellä menemään. ekan vedon änjiiässä kuvas omalla i-luurillaan ja siitä lennosta näytti tulevan lukema 245km/h. sen jälkeen otettiin mun puhelimella video jossa kopteri meni silminnähden paljon kovempaa. tästä oli tarkotus tehdä video tuubiin missä olis sitte vielä GSP dataa tukena... no nyt vaan kävi niin että GPS hukkas signaalin just tuolla ekan lenkin laella ja tosta kovasta vedosta ei tullu mitään lukemaa :( toi kikkare on nyt tossa peräputken tyvessä päällä ja kun kopteri nousee tolla lailla nokka ylöspäin on estettä edessä aika tavalla ku on runko, mekaniikka, servot, kaikki sähköt ja telemetrialähettimet sun muut... pitää koittaa keksiä sille joku parempi paikka. sanoisin että tossa videossa mennään reilusti yli 250km/h kuitenkin ihan näin näppituntumalla ;)

nyt on ollu kyllä hieno tää pääsiäisen aika kun on päässy kunnolla hurmuuttamaan.
lauantaina tuli 11 lentoa, sunnuntaina 18 ja tänään 8.

G ei olu tänään mukana ku pitää tutkia siitä V-Barin logeja signaalin voimakkuuksien osalta ku luulen että vastareita pitää myös asetella vähän uudestaan... siitä lisää joskus. tollanen täys hiilikuitunen/alumiininen värkki on näköjään aika paha este noille raattio aalloille :D

tosta pätkä:

Poissa Lauri P

• Seniori torppari
« Vastaus #1468 : 09 Huhtikuu, 2012, 22:16:33 »
Hei,annahan jonkunlainen laaja mielipide mitä oot tykänny gobliinista kun oot kuitenni sitä meistä eniten kurittanu.noita teknisiä "lapsuksia" en tarkota vaan ihan lentämisen näkökannalta.
Oma tuntuma ollu parin viime keikan jälkeen oikeen positiivinen vaikka pientä säätöä vielä vaatii mutta ootellu vähän et mitä sieltä pykälää kovemman tasonen 3D pilotti tuntee.. :)
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa Dumle

• Seniori torppari
    • Pirkanmaasoft Ry
« Vastaus #1469 : 09 Huhtikuu, 2012, 22:47:28 »
Kevätleirillä testaillaan sitten kunnolla tuota Goblinin nopeutta. Mitä nyt kattelin tuota exel-logia, niin alkuun on sellasia lukemien hyppimistä 0.1sekunnin välein, ettei niihin ole luottaminen, mutta myöhemmin vaihtelun on kohtuullisen järkevää vaikka silti hieman epäilyttäviä. Kyllähän toi koppelo lujaa menee, siitä ei ole epäilystä ;D

Laitakko vielä linkkiä, minkä sorttisella pulikalla otat vauhtia ylös. En ketjuas jaksa/viitsi kahlata löytääkseni... kaippa sen oot tänne jonnekin jo kirjottanu.

EDIT: löytyhän pienellä takasin selaamisella linkkeihin noihin logittajiin. Oliko ton Saksalaiseen ihmeeseen päätyminen vaan virran kesto? Verticalista kun ois saanu esim. tämän + GPS-palikan
« Viimeksi muokattu: 09 Huhtikuu, 2012, 22:51:48 kirjoittanut Dumle »
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1470 : 09 Huhtikuu, 2012, 22:51:34 »
Hei,annahan jonkunlainen laaja mielipide mitä oot tykänny gobliinista kun oot kuitenni sitä meistä eniten kurittanu.noita teknisiä "lapsuksia" en tarkota vaan ihan lentämisen näkökannalta.
Oma tuntuma ollu parin viime keikan jälkeen oikeen positiivinen vaikka pientä säätöä vielä vaatii mutta ootellu vähän et mitä sieltä pykälää kovemman tasonen 3D pilotti tuntee.. :)

kovemmista piloteista en tiedä mutta mä tykkään kyllä kovasti! laite tuntuu ilmassä kevyeltä, ketterältä ja äärettömän tehokkaalta. tolla pystyy kuitenkin vetämään rauhassakin niinkuin edellinen video näyttää.

ehkä se isoin ero esimerkiksi tohon mun 700E rekkulaan on toi nupin mataluus ja lähempänä roottoria oleva painopiste joka tuntuu ja isosti!
kaikenmaailman rollit niinkuin kaikki muukin liikehdintä on vaan paljon paremman tuntusta ja äärimmäisen tarkkaa. tässä nyt ei voi ihan suoraan verrata ku mulla on tossa rekkulassa beastX ja tässä Geessä on V-Bar.

nyt kun sain eilen vihdoin ton perän precompinkin säädeltyä kohilleen niin tää kopteri menee kyllä ihan ku simussa! ei mitään venkoiluja mihinkään ja loputtomasti tehoa. ei tossa tietty mikään halpa ole toi tekniikkakaan. luulenpa että toi rekkulakin terävöityis aika paljon jos siihen heittäis nää Torq servot noiden DS610 allujen tilalle. vaikka omalla tavallaan se rekkulakin on kyllä hyvä lentää. tuntuu vaan pehmeämmältä, raskaammalta eikä yhtään niin tarkalta kun tämä laite.

en osaa nyt oikein paremmin tota kuvailla ::)

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1471 : 09 Huhtikuu, 2012, 22:57:00 »
Kevätleirillä testaillaan sitten kunnolla tuota Goblinin nopeutta. Mitä nyt kattelin tuota exel-logia, niin alkuun on sellasia lukemien hyppimistä 0.1sekunnin välein, ettei niihin ole luottaminen, mutta myöhemmin vaihtelun on kohtuullisen järkevää vaikka silti hieman epäilyttäviä. Kyllähän toi koppelo lujaa menee, siitä ei ole epäilystä ;D

Laitakko vielä linkkiä, minkä sorttisella pulikalla otat vauhtia ylös. En ketjuas jaksa/viitsi kahlata löytääkseni... kaippa sen oot tänne jonnekin jo kirjottanu.

EDIT: löytyhän pienellä takasin selaamisella linkkeihin noihin logittajiin. Oliko ton Saksalaiseen ihmeeseen päätyminen vaan virran kesto? Verticalista kun ois saanu esim. tämän + GPS-palikan

mulla on noi saksalaiset pulikat sen takia että ensinnäkin jivessä on sisään rakennettuna kaikki "aistit" ne pitää vaan saada datana talteen ja sitävarten toi J-Log2. GPS sen takia samasta paikasta kun on helppo. laittaa sille vaan sähköä ja se loggaa ja on pieni eikä tartte kytkeä mihinkään. toi eagletree whateverkikkare ei taas palvele mun tarkotuksia millään lailla :D 150A ei riitä edes normaaliin pyöritykseen eikä toi ole edes yhtään sen halvempi ku noi romut tuolta saksasta.

j-log tulee siis yhdellä piuhalla jiveen ja gps yhdellä piuhalla v-baariin kiinni! ei muita sykkyröitä tai antureita :)

Poissa Dumle

• Seniori torppari
    • Pirkanmaasoft Ry
« Vastaus #1472 : 09 Huhtikuu, 2012, 23:04:34 »
Aaaaivan, selkeytti kytkentää. Saatkos tuota GPS-palikkaa konffattua mitenkään? 10hz on enemmän kuin riittävästi ja sen laskeminen vaikka 5herziin vähentää selvästi virhepaikkatietoja varsinkin tollasissa nopeuksissa(!) ja sitä kautta nopeuksien hyppelyitä.

Samoin jos pääset GLL, VTG, GSA, ZDA, jnejne asetuksia säätämään, niin tarkempi ei varmaan ois pahitteeksi ;) Tietty sitten, mikä sun mielenkiinto on saada se viimesen päälle tarkka tulos nopeudestas?
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1473 : 09 Huhtikuu, 2012, 23:30:23 »
Aaaaivan, selkeytti kytkentää. Saatkos tuota GPS-palikkaa konffattua mitenkään? 10hz on enemmän kuin riittävästi ja sen laskeminen vaikka 5herziin vähentää selvästi virhepaikkatietoja varsinkin tollasissa nopeuksissa(!) ja sitä kautta nopeuksien hyppelyitä.

Samoin jos pääset GLL, VTG, GSA, ZDA, jnejne asetuksia säätämään, niin tarkempi ei varmaan ois pahitteeksi ;) Tietty sitten, mikä sun mielenkiinto on saada se viimesen päälle tarkka tulos nopeudestas?

tossa saa säätää vaikka mitä! se ropleema on vaan se että ohjelma on saksan kielinen niinkuin on ohjekkin. en muuten puhu saksaa eikä puhu googlekaan kunnolla :D jotku on käännelly noita ohjeita sellaselle lontoon tasolle että niistä saa selvää mutta noi ohjeet ei käsittele tota kovin syvällisesti. hertsit osaan muuttaa kyllä. 10hz tuli laitettua ku ajattelin että se on varmaan tarkin mahdollinen mutta nyt kun sen ääneen sanoit niin tajusin samalla mistä on kysymys ja taidan tiputtaa sitä vähäsen. kaikenmaailman asetuksia tossa on tolle GPS yhteydelle mutta en mä tajuais niitä vaikka olis suomeksi :D pitää joskus kysellä jos Markus sattuu kentälle samaan aikaan kun hän puhuu saksaa.

kyllähän toi tietty kiva olis mahdollisimman tarkaksi saada. en mä noita piikkejä minään absoluuttisina ole pitänytkään mutta kyllä se kovaa menee ja sitä ei ole kiistäminen. kiva olis tietty tietää kuinka kovaa :D

mulla on tohon sellanen usb kikkare jolla saa konffattua sitä ihan livenä. pitää tutustua paremmin ku kerkeää. nyt on ensimmäinen homma saada noi radiot toimimaan!

mulla on ilmestyny sekä goblinin että minirotoksen muisteihin todella paljon yhteys huolia. veikkaan että mankasta on antenni huonona. ennen ton selviämistä ei goblini pahemmin lennä ainakaan nopeutta koska siinä joutuu ajamaan kauas. vaan eipä taida lentää muutenkaan sen verran riskiä on.

on se vaan hyvä että toi v-bar loggaa noita vastarin tiloja sun muuta koska jos mulla olis vaan normi vastarit sun muut niin en tietäisi edes että mulla on ongelma. (paha sellainen)

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1474 : 10 Huhtikuu, 2012, 11:47:03 »
no johannyontaas!!!

eipä toi DX8 antenni maksa ku alle kympin mutta mistään sitä ei tunnu saavan kun on joka paikassa loppu!

ihan ku olis jollain muullakin ollu ongelmia ::)

jos joku löytää jostain järkevästi tilattavissa olevan tästä euroopan alueelta niin vinkki otetaan ilolla vastaan. yhdessä putiikissa sitä on mutta 35e postimaksu 7e kikkareesta on kyllä aika härski ja selittää saldon plussalla pysymisen ;D

laitoin myös ostoilmon jos jollain on spare hyllyssä. käytettyä/avattua pakettia en huoli mutta uudesta teen mielelläni kaupat :)

Vastaavat aiheet

Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
5 Vastauksia
6426 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Maaliskuu, 2012, 19:37:39
kirjoittanut Tohtori R
35 Vastauksia
19317 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Helmikuu, 2014, 20:51:13
kirjoittanut Tohtori R