joo-o!
tuli tosiaan tänään käytyä kivikossa vähän hurumuuttamassa. mukana oli minirotos, 700E ja G.
tälle päivälle oli luvattu hyvää säätä mutta niinhän se taas meni että huonommaksi se muuttu. pilvistä oli ja pikkasen tuulikin. lämmöt oli nollan kulmilla. ihan siedettävä sää se nyt kuitenkin oli.
minirotos:tää sai vakiopinjonin takas ku oon ollu huomaavinani etten mä tarviikkaan sitä vajaata 4000rpm
nyt on ID1: 3100, ID2: 3300 ja ID3: 3600. näin tää jaksaa pitää rundit paljon paremmin ja epäilenpä että lentoaikakin kasvaa pikkasen ku ollaan moottorin käyttökelposella alueella. käytännössä mä oon melkein aina ajanu tätä tolla 3300 rundeilla joten ihan turhaa se yliratastus on ollu. 3300 on just hyvä kompromissi letkeetä lilluttelua ja poppia! tykkään!
tällä tänään 4 lentoa
700Etälle mä en oo tehny nyt taas mitään
pitäis se biistin uusin softa laittaa ku tässä on vielä kakkonen mutta en oo jaksanu säätää. toimii ku junan vessa ja tuntuu hyvältä. tekis mieli DFC nuppia tähän ku toi goblini rollaa jotenki niin paljon paremmin ja vaivattomammin mutta mulla on 710mm ja 110mm radixit joten ei kyllä uskalla ettei ota lapaset yhteen. se söis miestä rotan lailla.
tällä tänään 5 lentoa
G:perää piti säätää taas mutta kyllä toi niin hyvin toimii että ei vaan jaksanu tossa kylmyydessä hieroa. enemmän kiinnosti toi huippunopeus ku sain ton GPS loggerin kiinni tohon. ihan tasan eka veto minkä tein oli nopein. tämä oli tosin snadissa myötätuulessa joten ei toi ihan totta ole. ei se tuuli kuitenkaan kova ollu ja takasinkin päin tultiin yli kahta sataa vaikka en sellasia vauhteja edes yrittänyt ottaa.
joskus oli nopeuslennosta puhe ja heti kriitikot avautu siitä että laite syöksytetään siihen nopeuteen jostain 300m korkeudesta...
nyt ei ainakaan ole siitä kyse. nimittäin alkusyöksyn lakikorkeus oli maasta 128,8metriä ja alle 20 metrin en sitä päästänyt.
nupissa oli 13.5 astetta ja 2350rpm loggerista vois kaivaa vielä tehotkin mitä toi laite syö tossa touhussa ja näin taidan tehdäkkin.
nyt kun on vielä täydet 3Dtä silmällä pitäen säädetyt liikkeet käytössä ni tossa kovassa vauhdissa cyclicin vetäminen sai ihan uskomattoman haukkaamisen aikaseksi
pitää paneutua tohon vielä ja tehdä joku nopeuslento moodi tms.
lentelin myös yhden akun edestakasin nopeusmielessä ilman syöksytystä ja se data on vielä purkamatta. jännä nähdä myös sen tulokset.
goblinilla tuli tänään vaan 2 lentoa.
tänään mulle tuli täyteen myös kaiken kaikkiaan 1000 lentoa. otettiin videokin tuhannennesta jonka sorvasin 700E llä mutta sää oli paska, kuvaaja oli paska ja pilotin fiilis (=pilotti) oli paska joten se siitä
sais nyt tulla se kesä ja vähän äkkiä!