kyllä nää nyt vastustaa vaikka kaikkensa tekee vaikkakin tänään tapahtui myös paljon hyvää.
tänään oli kuitenkin sinänsä ihan kiva päivä että lennätyksestä jäi hyvä fiilis... tuli käytyä kivikossa ja mukana oli mRotos ja Gee.
roottosta on nyt vaivannu muutaman lennon pieni vasemmalle vänkääminen aileron suunnassa joka on vielä voimistunu käytettäessä tiettyjä nuppikiekkoja... tänään siitä löyty yllättävä syyllinen. liian löysä hihna joka jotenkin kai sitte teki just sopivaa tärinää!
kirrasin sitä ja johan alko käyttäytymään
5 lentoa tuli sorvattua ja hyvältä tuntui taas kerran. luotto on tohon värkkiin kova. siinä on nyt perällä pikkasen pienempi DS95i joka vaikuttaa kyllä hyvältä ratkasulta. ja saihan sillä viitisen grammaa painoakin pois verrattuna Nexus DSW 416MG
punaisuus laskettakoot myös lentoominaisuuksia parantaviin speckseihin
tossa joku pätkä päivän ei nyt mistään parhaasta rotoslennosta mutta kuitenkin
sitte se Gee...
toi on nyt korjattu painin jäljiltä ja futabalisoitu tollasella microvastarilla (R6203SB). pari lentoa meni nuppirundeja säätäessä ja härvätessä kaikenlaista testiä. kolmas lento oli sitten tarkoitus vetää oikein kunnolla ja niin mä sen alotinkin mutta motti otti ja sammu melkein heti täysillä kulmilla maha ylöspäin repästessä
tossa nyt ei sinänsä ollu aineksia draamaan ku olisin sen saanu rotatoitua siitä ihan hyvin ja sen melkein jo ehin tehäkkin kunnes huomasin että mosa spoolaa uudestaan
kattelin tosta v-bar login ja se on kyllä ihan tyylipuhdas suoritus eikä siellä ole mitään ongelmia... ainakaan sähkökatkoksia ei siis ole ollut eikä yhteysongelmistakaan ole mitään nootteja (osaakohan toi edes kirjata S-Bus vastarin katkoksia?)
purin käppyrät myös J-Log2 loggerista ja siellä on asioita mitä en ymmärrä! esimerkiksi tossa yhessä kohtaa on tossa throttle käppyrässä mukamas 45sek spoolup joka on ihan huttua ja sen näkee muista käppyröistäkin. ei se ihan niin pitkä ole
ota nyt tästä taas selvää. onhan porukalla kyllä ollu tolla LE padalla noita jiven sammumisia mutta sillon se ei pitäis lähteä uudestaan spoolaamaan ja kaippa sen pitäis sitä lediänsäkkin vähä vilkutella sen ylikuormituksen merkiksi... kaiken lisäksi mitään isoja virtojahan tossa ei edes login mukaan menny missään vaiheessa.
kävi mielessä toi futaban vastarin battery failsafe toiminto joka voi tietty tehdä jotain omiaan... en tiedä pitää selvittää vielä se kuntoon. becin ulostulo kun voi ainakin teoriassa hetkellisesti käydä aika alhaalla ku noi Torq servot varmaan ruokailee aika hyvin ja tossa oli liike jossa kaikkia servoja ohjattiin päästä päähän nopeasti ja varmasti haukkasivat habaa aika hyvin.
eniten ärsyttää ku ei tiedä. ei oikein tee luottoa tollanen
alan lukemaan nyt tosta vastarin toiminnasta. jos joku tietää futten batteryfailsafe toiminnasta jotain huomioitavaa niin sanokoot!
hyvää on se että se on taas "lentokunnossa" ja perän uus välityssuhde sai aikaa lisää meteliä ja entistä vakuuttavamman perän