Kirjoittaja Aihe: Tohtorin torppivälineet  (Luettu 792844 kertaa)

Poissa Matti Häkkinen

• Seniori torppari
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #1625 : 03 Heinäkuu, 2012, 19:13:56 »
Mun kokemuksen mukaan oli menny ainaskin kahde ellei neljät lavat.
Hyväätuuria (taitoa) tai setten noi Edgen lavat on tehty paremmin kun muut.
Mulla on nyt Edget kiinni omassa 450:ssä lennossa on vaikea löytää eroa niiden ja ALZRC:n fbl lapojen välillä.
Motta jos torppi kestävyys on tota luokkaa niin ovat hintansa arvoisia.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Re: Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #1626 : 03 Heinäkuu, 2012, 19:27:41 »
Mun kokemuksen mukaan oli menny ainaskin kahde ellei neljät lavat.
Hyväätuuria (taitoa) tai setten noi Edgen lavat on tehty paremmin kun muut.
Mulla on nyt Edget kiinni omassa 450:ssä lennossa on vaikea löytää eroa niiden ja ALZRC:n fbl lapojen välillä.
Motta jos torppi kestävyys on tota luokkaa niin ovat hintansa arvoisia.
mä en ole tossa rotoksessa muita koittanukkaan ku roikotustestin perusteella vakio sabit ei sovi fbl lentämiseen ja mun makuun joten en edes kokeillu niitä vaan myin pois.

Edget on tuntunu hyvältä ja keskialue on herkkä ja tarkka. Se on itseasiassa tarkka vaikka mun pitch käyrä on 0-20-50-80-100 kaikilla modeilla. (tykkään että vastaa tikkuun mutta ei saa olla epämääränen niinkuin fb lavoilla fbl kepakoissa) en myöskään suostu laittamaan mitään rumia teippejä lapoihin eli maksan mielummin vähän enemmän että saan sellaset jotka on tasapainossa. Mua ei ole koskaan kiehtonu noi "tästä parilla eurolla parasta tuotteet"

Eikä 450 kokosen lavat maksa kyllä tän harrastuksen mittakaavassa yhtään mitään! Koska eihän tässä kuitenkaan nummelassa asuta eli ei ne joka lennolla hajoa :D

Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa zxiicci

• TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Re: Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #1627 : 03 Heinäkuu, 2012, 21:52:35 »
mä en ole tossa rotoksessa muita koittanukkaan ku roikotustestin perusteella vakio sabit ei sovi fbl lentämiseen ja mun makuun joten en edes kokeillu niitä vaan myin pois.

Edget on tuntunu hyvältä ja keskialue on herkkä ja tarkka. Se on itseasiassa tarkka vaikka mun pitch käyrä on 0-20-50-80-100 kaikilla modeilla. (tykkään että vastaa tikkuun mutta ei saa olla epämääränen niinkuin fb lavoilla fbl kepakoissa) en myöskään suostu laittamaan mitään rumia teippejä lapoihin eli maksan mielummin vähän enemmän että saan sellaset jotka on tasapainossa. Mua ei ole koskaan kiehtonu noi "tästä parilla eurolla parasta tuotteet"

Eikä 450 kokosen lavat maksa kyllä tän harrastuksen mittakaavassa yhtään mitään! Koska eihän tässä kuitenkaan nummelassa asuta eli ei ne joka lennolla hajoa :D

Nummelasta saa sentään uudet vaikka keskiyöllä! ja vielä edget! pystyy rikkomaan ;)

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Re: Vs: Re: Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #1628 : 03 Heinäkuu, 2012, 22:39:29 »
Nummelasta saa sentään uudet vaikka keskiyöllä! ja vielä edget! pystyy rikkomaan ;)

Kateellinen!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)

Poissa zxiicci

• TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
« Vastaus #1629 : 03 Heinäkuu, 2012, 22:55:15 »
Jatketaan nyt vielä ;D Nummelaan kun tuli nyt helistoreen MSH protokset (tulossa vielä) niin niitäkin saadaan alkaa rikkoa :) varaosia riittää ja saatavuus on instant!

Poissa Jussi.

• Jäsen 2024
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
« Vastaus #1630 : 04 Heinäkuu, 2012, 09:48:14 »
Jatketaan nyt vielä ;D Nummelaan kun tuli nyt helistoreen MSH protokset (tulossa vielä) niin niitäkin saadaan alkaa rikkoa :) varaosia riittää ja saatavuus on instant!
Ensimmäinen satsi itseasiassa makaa jo varastolla. Menee vaan ainakin tämä päivä vielä leipätyön äärellä ennenkuin pääsee purkamaan sumaa verkkokauppaan...
Tarttee nääs tehdä duunia, että on varaa pitää kauppaa  :o

EDIT:  Se olikin vaan joku osittainen toimitus, tällä viikolla pitäisi lähteä loput Italiasta.
« Viimeksi muokattu: 05 Heinäkuu, 2012, 12:20:50 kirjoittanut Jussi. »

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1631 : 07 Heinäkuu, 2012, 01:48:05 »
noniin nyt olis taas jotain kirjotettavaa niin laitetaas tulemaan.

eka lomaviikko rupee vetelemään viimesiään ja kiirettähän tässä on pidelly. ei oo meinannu ehtiä lennellä läheskään tarpeeksi ja simuun ei ole koskettu viikon aikana kun ehkä tunti :(

tuli tossa alkuviikosta tammisaaressa lennettyä roottosta jokunen lento (mm. koivusta läpi) :D isoja koptereita ei sitte olekkaan päässy ulkoiluttamaan kuin kerran joka oli torstaina. sillon tulikin sorvattua 17 akullista ja ilmassa oli kaikki laivaston kepakot.

torstaina kävi jännä juttu ku rupesin kuuntelemaan jossain vaiheessa että 700E rekkulasta lähtee normaalia raaempi ääni... noh löytyhän siitä sitte vikakin. pinjonista oli lähteny yksi maitohammas :o ei se näköjään oo pelkästään goblinin ongelma ettei pinjoni kestä huuatusta! on mulla noi suorahampaiset rattaat ja pinjoni vielä tallessa mutta en taida jaksaa laittaa niitä. tilasin jo storesta uuden pinjonin niin se tulee ens viikon aikana. ens viikko on muutenkin täyteen buukattu joten kentälle ehtii aikasintaan lauantaina.

goblini on nyt toiminu varsin hyvin viime korjausten jälkeen joskin se pinjoni alkaa taas muuttua pölyksi. johan siinä on 11 lentoa :D metallipinjoni on matkalla makaroonimaasta joten eiköhän toi sen aikaa mee. goblini on saanu aikasta vähän lentoja koska akkuja on vaan 1 (en halua käyttää noita ristiin 700e ja Geen välillä) akkuhuolet on kyllä nyt ohi ku hain alkuviikosta postista ison kkasan genssejä :)

rotos on kyllä ollu selkeästi eniten mun laivastosta ilmassa! lentoja on kertyny nyt jo 220 kappaletta ja aina vaan tuntuu hyvältä. ainoa vika on pieni tehottomuus mutta nyt kun noita akkuja tuli taitaa sekin korjaantua. ostin pieniä 6s 1200mah genssejä ja toi mosa MSH/Scorppari 1300kv on ollu tossa jo jokusen viikon oottelemassa. nyt pitäis vaan enää jaksaa laittaa se kiinni.

tänään meni kaikki pieni motivaation ripe goblinin akkupaketin tekoon. tasurit poikki ja jatko pidemmiksi. tehtaalla asennetut EC5 liittimet huitsunevadaan ja uudet EC5 liittimet tilalle. kahden pakan teippaus hiilarilevyyn ja koko paketin paketointi kutistemuoviin. meni muuten pitkälle yli tunti :o koitan nyt gobliniin noita genssin 6s 4400mah 55C akkuja. tarkotus oli koittaa 6s 4800mah 60c genssejä joita mulle tuli kanssa pari mutta eihän noi mahu millään tonne gobliniin vaikka miten modais ku on niin leveitä! >:( taitaa just just mahtua 700 rekkulaan joten kai ne siihen sitte menee käyttöön. noi 4800 60c akut on sitäpaitsi melkein 100g per pakka painavampia ku noi 4400 55c pakat.

genssien laatu kyllä vakuuttaa ainakin näin päällisin puolin taas kerran. noissa taitaa olla jotkut ohuet alumiinilevyt reunoissa suojana ja johdot tulee pakasta ulos siististi toisin kuin esim nanoista. Jopa TP akuilla olis opittavaa näistä sillä mun vanhassa 3s2200mah65c Thunderpowerissa oli tasurin johdoista eristeet katki siitä juuresta kun ne tulee sieltä ulos sillai hassusti ja leikkaantuu siihen kortsun reunaan.

noi 3s genssit (3s2200mah55c) mitä mä oon nyt ajanu rotoksella on nyt molemmat lennelly yli 30 sykliä ja toimivat edelleen ihan kuin uutena. :)

vielä kun sais jostain motivaatiota ni laittaisin sen 6s motin tohon rotokseen ja päivittäisin sekä rotoksen että Geen veepaarit 5.3 firmiksille...

huomenna taas sorvaamaan tonne East Side Heli Fieldille ;)
« Viimeksi muokattu: 07 Heinäkuu, 2012, 01:52:44 kirjoittanut Tohtori R »

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1632 : 07 Heinäkuu, 2012, 02:02:54 »
pakko laittaa tännekkin vielä yksi kuva kun juuso sai niin hyvin räpsästyä mun lennosta :D

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1633 : 07 Heinäkuu, 2012, 18:06:03 »
nyt meinaa mennä hermo :D

miksi näitä pitää jatkuvasti raapata! mä voisin vaan lentää!

laitoin rotokseen aamulla ton 6s mosan ja valmistelin akut käyttöön. ajatuksena oli vaihtaa myös v-barin firmis 5.2.4 -> 5.3.(mikälie onkaan).

eihän tästä taas tuu lasta eikä paskaa! >:(

päivityskenttä jää harmaaksi eikä siinä ole yhtään vaihtoehtoa... ne vanhatkin saatavissa olevat versiot kun pitäis näkyä tossa!
nyt on kokeiltu kahdella tietokoneella, kahdella eli pc softan versiolla ja kahdella erikautta tulevalla netillä! aina sama! TTU! >:( >:( >:(

mitä mä en nyt nää? tai mitä mä teen väärin? kyllä toi noin onnistu viimeksi ihan näillä samoilla vermeillä!

Poissa zxiicci

• TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
Re: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #1634 : 07 Heinäkuu, 2012, 19:39:13 »
Noooo, en taidakkaa päivittää ku nykyinen toimii enkä kaipaa säätöö :D toivottavasti ongelma selvii

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1635 : 07 Heinäkuu, 2012, 19:46:42 »
Ton uuden firmiksen pitäis nyökkiä kovassa vauhdissa vähemmän! Sen takia mä haluan saada sen laitettua. Ekaks vaan meinasin laittaa tohon roottokseen kokeeksi ennenku laitan geehen. Vaikka onhan toi todettu vissiin maailmalla toimivaksi!

Poissa Maikko

• Jäsen 2024
« Vastaus #1636 : 08 Heinäkuu, 2012, 10:06:22 »
Mulla meni päivitys ilman ongelmia, mutta en osaa sun ongelmaan kyllä antaa mitään vinkkiä. Kenties uuden pc softan asentaminen vanhan rinnalle jakokeilu sillä?

Päivitithän sen PC softan uuteen ja varmasti oikeaan? Mikadon etusivulla oli linkki väärään versioon vaikka oikeakin versio löytyi sivulta.
« Viimeksi muokattu: 08 Heinäkuu, 2012, 10:14:50 kirjoittanut Maikko »

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1637 : 08 Heinäkuu, 2012, 11:21:56 »
Mulla meni päivitys ilman ongelmia, mutta en osaa sun ongelmaan kyllä antaa mitään vinkkiä. Kenties uuden pc softan asentaminen vanhan rinnalle jakokeilu sillä?

Päivitithän sen PC softan uuteen ja varmasti oikeaan? Mikadon etusivulla oli linkki väärään versioon vaikka oikeakin versio löytyi sivulta.

on koitettu sekä uudella että vanhalla softalla ja kahdella eri koneella. muuten siis toimii oikein ja näkee version ja sarjanumeron mutta tohon päivityslaatikkoon ei tule niitä vaihtoehtoja mitä valita :(

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1638 : 08 Heinäkuu, 2012, 16:43:23 »
no nyt on Genssit testattu sekä Goblinissa että rotoksessa.

Goblia en genssillä huuattanu mutta rundeja tuntui tulevan nuppiin pikkasen enemmän ku tolla melkein 50 huuatetulla TP:llä eli akku on sitä virkeämpi :)

rotoksen 6s setuppikin sai 6 akullista ja nyt toi on sellanen mikä sen olis aina pitäny olla ;D ei puudu millään ja tiukkaa täyden tikun "raiskaus tictocia" voi vetää vaikka koko akullisen puutumatta  8)

akut oli käden lämpösiä lennon jälkeen ja motti pikkasen kuumahko mutta kuuma tuolla oli ilmakin!

sen verran oli tehoa että päärattaan jeesuspultti katkesi ilmassa kuudennella akulla :D

here in East Side Heli Field we have this thing called power management! ::)

laitoin nyt lentotiloille rundit 3300, 3500 ja 3800 joista toi keskimmäinen tuntuu hyvältä. ennen tuli lennettyä paljon tolla 3300 ku oli 3s setuppi mutta toi uus mosa on 6g ja akut 30g painavampia joten toi noussut kierrosluku kompensoi painon kätevästi pois. ajastin asettui 4min kohdille mutta joudun kyllä varmaan laskemaan sen 3:30 niinkuin kaikissa muissakin koptereissani :)

kerrassaan loistava päivitys!

mosahan on tää http://www.fast-lad.co.uk/store/msh41113_scorpion_motor_1300kv_(6s)-p-15413.html

ja akut tietty genssejä euro RC:ltä http://www.eurorc.com/product/2332/gens-ace-1200mah-222v-40c-6s1p-lipo-battery-pack
« Viimeksi muokattu: 08 Heinäkuu, 2012, 16:47:24 kirjoittanut Tohtori R »

Poissa 4D

• Pro torppari
« Vastaus #1639 : 08 Heinäkuu, 2012, 19:26:51 »
nyt meinaa mennä hermo :D

miksi näitä pitää jatkuvasti raapata! mä voisin vaan lentää!

laitoin rotokseen aamulla ton 6s mosan ja valmistelin akut käyttöön. ajatuksena oli vaihtaa myös v-barin firmis 5.2.4 -> 5.3.(mikälie onkaan).

eihän tästä taas tuu lasta eikä paskaa! >:(

päivityskenttä jää harmaaksi eikä siinä ole yhtään vaihtoehtoa... ne vanhatkin saatavissa olevat versiot kun pitäis näkyä tossa!
nyt on kokeiltu kahdella tietokoneella, kahdella eli pc softan versiolla ja kahdella erikautta tulevalla netillä! aina sama! TTU! >:( >:( >:(

mitä mä en nyt nää? tai mitä mä teen väärin? kyllä toi noin onnistu viimeksi ihan näillä samoilla vermeillä!

Niillä on varmaan ollut serveri alhaalla, tuon päivittyminen kestää jonkin aikaa... minulla on kolmessa kopterissa VBar ja kaikkien päivitys meni 'kuin elokuvissa' versioon 5.3.

- 4D -
fourdee

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1640 : 08 Heinäkuu, 2012, 23:43:35 »

Niillä on varmaan ollut serveri alhaalla, tuon päivittyminen kestää jonkin aikaa... minulla on kolmessa kopterissa VBar ja kaikkien päivitys meni 'kuin elokuvissa' versioon 5.3.

- 4D -

toi kävi kyllä mielessä ja päätin koittaa joskus myöhemmin uudestaan...

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1641 : 14 Heinäkuu, 2012, 01:33:18 »
noniin tulihan taas käytyä pitkästä aikaa kentälläkin :) tää loma on paha ku on niin paljon kaikkea ohjelmaa ettei ehdi kopteroida ollenkaan :o

tänään kyllä tuuli aika paljon mutta eipä toi nyt pahasti päässy haittaamaan. monta lennokkimiestäkin kääntyi parkkiksella ympäri että nyt tuulee liikaa.

mukana oli rotos ja goblini

rotoksessa on nyt tosiaan 6S romut kiinni ja työntää varsin mukavasti!
tossa joku todiste:

perän precomppia pitää vielä säätää ku ei oikein oo kohillaan mutta on se kiva ku ei puudu! akkuina tietty genssejä ;D

goblinillakin tuli veivattua vähän enemmän ku on nyt toinen akku eikä tarvii samalla sählätä kokoajan.
joku video tarttu maken kennolle siitäkin ku rauhallisesti vähä sorvasin pienehköillä rundeilla:

tässä videossa oli kiinni TP ja nyt kun vuorotellen on tullu lenneltyä niin on toi uus genssi vaan pirteämpi! siitä tuli tänään oikein todistekkin ku sain mosan sammumaan ylivirrasta! :o

rotaatio meni ku elokuvissa ja nätisti sai vielä asettaa kopterin paikallensa :) kyllä se silti aina vähä sykettä nostattaa!
helijiven ylivirtasuojahan nappaa päälle 270A kohdalla ja äsken J-Logista kattelin että max arvot oli 309.1A / 12333W samalla kun noparin lämmötkin huiteli jossain 80C tienoilla tossa lennolla :o ylivirrasta toi johtu koska se vilkutti 8 väläystä ledillään joka tarkottaa just sitä.

j@nin piti käämiä tosta mulle vähän tiukempi mutta nyt kyllä pikkasen arvelluttaa että pysyykö toi läjässä noin vakionakaan :D sitte jos toi mosa olis YY eikä D ni vois tosin käyttää V-Barin govia noparin govin sijaan joka taasen laskis noita virtapiikkejä aika paljon samalla kun tehon tuntu kasvais.

tämmöstä tänään! 14 akullista taas olis sorvattu ja huomenna ehkä lisää.

uusi 700E rekkulan pinjonikin olis tossa oottelemassa jos sais vaikka laitettua kiinni (siitähän lähti maitohammas)
« Viimeksi muokattu: 14 Heinäkuu, 2012, 01:36:06 kirjoittanut Tohtori R »

Poissa JuhoV

• Seniori torppari
  • RC- Kopterit Ry #278
« Vastaus #1642 : 14 Heinäkuu, 2012, 10:33:25 »
Pari tyhmää kysymystä noista tuosta protoksesta.

Minkä kokoisia ne on, 450. Yritin noista kaivella mutta en jotenkin saa oikein kiinni noista. Joku on ainakin 500 mutta mikäs toi sun laitos on. Kuulostaa ainakin varsin pirteältä.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa Toeh

• Seniori torppari
  • Kaikki toimii savulla!
« Vastaus #1643 : 14 Heinäkuu, 2012, 10:39:05 »
Pari tyhmää kysymystä noista tuosta protoksesta.

Minkä kokoisia ne on, 450. Yritin noista kaivella mutta en jotenkin saa oikein kiinni noista. Joku on ainakin 500 mutta mikäs toi sun laitos on. Kuulostaa ainakin varsin pirteältä.
MSH Mini Protos on 450 kokoinen ja MSH Protos 500 kokoinen. Tulossa myös 700 kokoinen tässä joskus.

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1644 : 14 Heinäkuu, 2012, 11:01:37 »
Toi mun roottos (eli siis MSH miniProtos) on 450 kokonen eli käyttää 325 lapoja. Noihin saa stretch kittejä mutta en oikein ymmärrä niiden järkeä. Omani on ihan 325 lavoilla ja tilasin just sparet varastoon ettei tule turhaan mielitekoja stretchata.

Toi mun kuullostaa sen takia pirteeltä koska se on pirteä :D laitteessa on 6s tekniikka ja nupissa valittavina storegov toiminnosta 3 eri kierroslukua 3300, 3500, 3800 :)

Poissa JuhoV

• Seniori torppari
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: Re: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #1645 : 14 Heinäkuu, 2012, 12:13:53 »
Toi mun kuullostaa sen takia pirteeltä koska se on pirteä :D laitteessa on 6s tekniikka ja nupissa valittavina storegov toiminnosta 3 eri kierroslukua 3300, 3500, 3800 :)
Jees, eli veikkaus meni oikein sitten. Katselin ensin kieli pitkällä nuo molemmat videot ja kävin sitten sorvaamassa 6 alkullista 450:llä . Ei se ihan noin liikahda. Eikä kyllä lennä muutenkaan, ei taida tikut liikkua oikeita ratoja vielä. :-[

Puuhun se sen sijaan meinasi kiivetä väkisin kun lähti lapasesta taas täysin. Ekat selkälentokokeilut nääs ja totta kai kovassa tuulessa. Taas joku ihmepelastus kun kuusen latvaa oliin jo lähes parturoimassa.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Re: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #1646 : 14 Heinäkuu, 2012, 12:41:22 »
Jees, eli veikkaus meni oikein sitten. Katselin ensin kieli pitkällä nuo molemmat videot ja kävin sitten sorvaamassa 6 alkullista 450:llä . Ei se ihan noin liikahda. Eikä kyllä lennä muutenkaan, ei taida tikut liikkua oikeita ratoja vielä. :-[

Puuhun se sen sijaan meinasi kiivetä väkisin kun lähti lapasesta taas täysin. Ekat selkälentokokeilut nääs ja totta kai kovassa tuulessa. Taas joku ihmepelastus kun kuusen latvaa oliin jo lähes parturoimassa.

siitä se lähtee ja on jokaisella lähtenyt!

simua vaan reilusti joka ilta niin kehitys kehittyy! :)

Poissa JuhoV

• Seniori torppari
  • RC- Kopterit Ry #278
« Vastaus #1647 : 14 Heinäkuu, 2012, 12:48:00 »
Jees, nyt on itseluottamus taas kohdallaan, välillä se oli todella alhaalla noiden kaikkien vastuksien jäljiltä.

Olen tosi tyytyväinen vaikkei kaikki sujuneetkaan hienon näköisesti, tein kuitenkin monta uutta juttua kerralla ja sain kopterin ehjänä vielä kotiin.  ;D Nyt pitää hakea varmuutta noihin juttuihin, muuten tulee romua ja sen jälkeen sitten uutta juttua.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa Mikka

• Seniori torppari
  • Jäsen nro #99
« Vastaus #1648 : 14 Heinäkuu, 2012, 13:17:14 »
Vihdoin takaisin Suomessa (ukkosrintama ja sateet seurasivat melkein koko Itämeren ympäri). Saksan teistä ja rengaspaineista aasinsiltana paineilmaan (josta tuolla aiemmin pähkäiltiin). Eikös sitä ennen maalailtu kynäruiskulla käyttäen vanhaa autonrengasta jonkinlaisena paineilman lähteenä? Jostain vanhasta pumpusta letku pienellä virittelyllä jne. Saa ainakin pienet puhaltelut tehtyä, vaikkei painetta paljoa lähdetään. Auto ja joissain vararengaskin seuraa kumminkin melkein aina mukana kentälle.

Saksasta tarttui mukaan myös sellainen limupullorakettipaketti, jossa laitetaan pumpulla ja letkulla painetta limupullon sisään (vanhemman valvonnassa), ohjeen mukaan "raketti" nousee jopa 50 m korkeuteen. Saas nähdä uskaltaako kokeilla edes suojalasit päässä.
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #1649 : 14 Heinäkuu, 2012, 13:34:24 »
Vihdoin takaisin Suomessa (ukkosrintama ja sateet seurasivat melkein koko Itämeren ympäri). Saksan teistä ja rengaspaineista aasinsiltana paineilmaan (josta tuolla aiemmin pähkäiltiin). Eikös sitä ennen maalailtu kynäruiskulla käyttäen vanhaa autonrengasta jonkinlaisena paineilman lähteenä? Jostain vanhasta pumpusta letku pienellä virittelyllä jne. Saa ainakin pienet puhaltelut tehtyä, vaikkei painetta paljoa lähdetään. Auto ja joissain vararengaskin seuraa kumminkin melkein aina mukana kentälle.

Saksasta tarttui mukaan myös sellainen limupullorakettipaketti, jossa laitetaan pumpulla ja letkulla painetta limupullon sisään (vanhemman valvonnassa), ohjeen mukaan "raketti" nousee jopa 50 m korkeuteen. Saas nähdä uskaltaako kokeilla edes suojalasit päässä.

toi vararengas kikka tulikin jo esille ja olis varmasti halpa ja toimiva ratkasu. tuli kuitenkin hommattua toi verkkiksen 5e pullo joka riittää hyvin näihin vähiin puhalteluihin mitä mä joskus tartten. eli siis problem solved! :D

tossa muuten ku joku aika sitten avauduin siitä V-bar päivitysongelmasta niin tais olla vaan mikadon serveri alhaalla just sillon... nyt kun koitin uudestaan niin toimi kuin junan vessa! :) rotos on nyt 5.3.1 ja testin jälkeen voisin uskaltaa vaihtaa goblininkin siihen versioon. setuppia ja asetuksia ei näköjään tarttenu tehdä uusiksi :)

Vastaavat aiheet

Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
5 Vastauksia
6426 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Maaliskuu, 2012, 19:37:39
kirjoittanut Tohtori R
35 Vastauksia
19322 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Helmikuu, 2014, 20:51:13
kirjoittanut Tohtori R