noniin laitoin uusimmat firmikset sisään ja menin tohon vuokin sataman pellolle huuattamaan ton yhen akun ettei mätäne täytenä.
muutin asetuksia:
pwm: 8khz -> 12khz
gov gain: 30 -> 25
uusimmalla firmiksellä noi endpointit on lähes 100 molemmat eli just niinkuin pitää.
iso yllätys oli kun otin kopterin ilmaan että kierroksista riippumatta kyseistä ongelmaa ei enää ollut!
ajoin ekan minuutin ilman koppaa jonka jälkeen laskeuduin ja laitoin kopan päälle. kopan laittoon meni login mukaan pari minuuttia ja laite sai jäähtyä sen aikaa.
kopan laiton jälkeen innostuin sitte oikein urakalla kiskomaan ja testaamaan. ei puudu ei ja edget pitää hienoa pauketta ku käskee!!
tätä iloa kesti sitte 85 sekunttia kunnes mosa pätkäs ja sydän hyppäs kurkkuun koska tossa pellolla on isoja kiviä ja kaiken maailman skeidaa (lumenkaatopaikka) eikä oikein tasasta paikkaa laskea. olin muutenkin sellasessa kuopassa lentämässä enkä kunnolla nähny mihin laskea. sain kuitenkin rotaatiossa roikotettua rundit nupista ja laite tippu ehkä 20cm matkan heinien sekaan. ei vahinkoja!
kun hain se sieltä niin castle piippas kuutta piippiä.
mulla oli vaan toi yks uus akkupari mukana joten tulin himaan tutkimaan.
castle oli sitte käyny sisäsesti melkein 300 asteisena ja toi 6 piippiä oli ylilämpösuojan laukeeminen
jotka elektroniikasta ja feteistä ymmärtää ni tosta käyrästä näkee suoraan että fetit on vaan menny ulos "SOA" alueelta.
ton Castle ICE2 HV120 säätimen ylikuormitus onnistu siis 60+85 sekunnin lennolla missä oli 2min tauko välissä!
aikamoista kuraa sanon minä!
muutama glitch tonne v-bar logiin oli taas eksyny mutta nyt se ei näkyny ulospäin toiminnassa.
2½min lento vei 2*6s4800mAh60c Genssit ihan kuivaksi eli 3,65v/kenno
mä en ole edes goblinilla onnistunu kuluttamaan noin paljoa sähköä! onkohan toi 12khz nyt vähä huono tossa!?...