päivitystä välillä tännekkin.
tuli tänään käytyä roottoksen kanssa kentällä. kerrankin oli tyyntä ja sinistä taivastakin oli tarjolla. ehdin mä vissiin 5 minuuttia pitää gaattia päällä ku siitä loppu bensa!
ei siis tullu lennettyä ku noi 3 akkua jotka olin ladannu valmiiksi kotona. tämäkin lennätyskerta meni siis pilalle polttomoottorin takia
mulla on tässä muutama päivä vapaata ja oon haalinu pikkasen päivitysrensseleitä noihin käkkyröihin.
mRoottos:tämä lenti tänään luultavasti viimeiset lentonsa 325 lavoilla. tuli hätäpäissäni tilattua tohon stretch-kitti ja pidemmät Edget. olis pitäny tilata varalapoja jne ja huomasin että kappas ovatkin saman hintasia joten tarttu koriin. olisin suosinu suomalaista mutta eipä ollu HeliPeoplella hyllyssä
EDGE 353mm SE FBL lapoja. samalla tuli sitte kaikki muukin ladilta. pikku vinkkinä HeliPeoplelle että ottakaahan noita varastoon ku mä rupeen torppimaan nyt niitä
venytyskitistä paljastu kiva kömmähdys. sinne pussiin oli livahtanu jostain syystä 2 perähihnaa ja kahdet tönärin tarvikkeet linkkeineen vaikka pussissa puhutaan yhdestä kutakin
ei haittaa otetaan vastaan
ite venytyksessä ei ollu mitään ihmeellistä. peräputki, peräservon tönäri ja hihna vaihtoon.
mulla on tossa toi matala FBL nuppi joten vähän mietitytti perän ja pääroottorin väli. tuntuis olevan kuitenkin ihan riittävä
peräputki piteni kuitenkin aika paljon.
lavoissa on yllättävän iso ero. koko nyt tietysti on ihan eri mutta niin on painokin. noi isommat on kolmanneksen painavammat. vois kuvitella että joutuu aika isoja säätömuutoksia tehdä että saa ton yhtä räväkäksi cyclicillä. EDGEt oli taas täydellinen pari niinkuin yleensäkkin eli painopisteet ja painot on kohillaan
vielä lopuksi kuvat ennen ja jälkeen modin
yllätävän paljon toi kasvo!
Gaui X7:tää epäonnen kepakko sai nyt viimeisen päivityksen joka voi vaikuttaa tohon pätkimiseen kun kaikki muu on jo vaihdettu eli uuden moottorin. sain edukkaasti 4035 scorpparin rungon (Thanks to Marcus) josta oli käämit karannu staattorin ja magneetien väliin ja hitsannu pikkasen
Jani veivas siihen sitte 12N10P 5+6 x 1,4 "Doc Edition" langat
tää on nyt identtinen zxzxzxzxzxzxiikin moottorin kanssa joka on todettu erittäin hyväksi ja toimivaksi. ton heitin äsken myös kiinni ja virittelin YGEn govin perusasetuksille. jos ja kun toi toimii niillä ni v-bar govi on jo kytketty se pitää vaan softasta ottaa käyttöön
tossa on kv 510 joten jouduin vaihtamaan 11t pinjonin että saan haluttuja lukemia nuppiin.
täytyy sanoa että Jani on tehny kyllä hienoa työtä! ei saa kaupasta noin hyvin käämittyjä kannuja!
Goblin:tääkin sai päivitystä! en vaan tänään kerenny vielä asentaa... vaikka on se päivä huomennakin.
mua on jotenki pelottanu joka lennolla takaraivossa toi DFC tyylinen nuppi ja se että se räjähtää millon tahansa rasituksessa. 2 kertaahan toi on mulla pettäny ilmassa. toisella kerralla tultiin yhdellä lavalla alas rotaatiolla ku toisen lavan linkit oli rullalla nupin ympärillä ja toisella kerralla irtos melkein pallo swashista ku väistin nopeusvedossa toista kopteria kovassa vauhdissa. onneksi kummallakaan kerralla ei tullu kovin kalliiksi.
nyt on sitte tällanen että saa mielenrauhan
nyt on taas sellanen fiilis että ei malta odottaa huomista että pääsee kokeilemaan!
eiköhän sitä huomenna siis eksy tonne rakun kentälle heilumaan joskus päivällä