On se sun motti liian pieni tehoinen.
Jos olis tehokkaampi niin OWB hajois heti eikä muutaman lentelyn jälkeen.
moottorit on aina liian pieniä riippumatta mallista
Tosin jos vika ei ole OBW:ssä, mitä ei ole todistettu vielä, joutuu se OBW aika koville kun noparin synkka katoaa ja löytyy sitten takaisin. Saattapi tulla mekoisi momentti iskuja.
niinpä. tuolla joku sano että tää uus päivitys OWB on sellasta mallia että ei oikein voi hajota. uskoo ken haluaa mutta jumissa toi on. taidan alkaa purkamaan nyt samoten tein että saa jotain vastauksia ennenku saa ihan pellen maineen tuollakin ku vaan kyselee ja viisastelee eikä tutki mitään
Ootko testannu ihan pelkällä kaasukäyrällä siten että v-bar ei saa nopeus tietoa eikä noparissa ole govi päällä ?
V-Bar RPM karva ei ollu eilen kytkettynä ollenkaan. ygessä oli alkuperäinen jumpperi paikallansa.
parempihan toi oli reilusti ku aikasemmin. castlen kanssahan homma rokkas sitä paremmin mitä korkeampi pwm oli kunnes tuli ylilämpöä ku säädin on liian pieni.
tän ygen kanssa oli viimeset kokeilut 12khz ja 18 astetta tai niin oli ainakin tarkoitus. pätki pahasti. nyt aloin laittamaan 10khz ja 18 astetta niin huomasin että ygessä olikin 8khz päällä
miten se on ittestään menny? ei ymmärrä! olisko kuitenkin ollu 8khz ja nyt ku laitto 10khz ni parani huomattavasti... pitää varmaan koittaa vielä uudestaan laittaa 12khz.
TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ KUN KUKAAN EI MISSÄÄN TIEDÄ TARKKAAN NÄIDEN SIELUNELÄMÄÄ JA JOUTUU ARPOMAAN KAIKEN ITSE!!!
viimenen kosto olis ottaa jive goblinista ja koittaa sillä mutta itseni tuntien goblin on sitte vähintään kuukauden telakalla ku en jaksa laittaa takas. ei ehjää kopteria saa purkaa. mielummin melkein ostaisin uuden prkl.