Huh lähtihän se Rane vihdoin. Lupas olla soittamatta ainakaan vuoteen.
Vähä meinas tulla sanomista hallituksilta ku Raupnerin failsafe pyöritteli 700 rexiä tossa pöydällä viideltä yöllä. Tuli kuulemma jotain ääntä tai jotain. Se nyt on tosin ihan normaalia raupnerin failsafelle.
Torstaista asti on tosiaan tässä keskitytty vahvasti Raupn... siis lennättämiseen.
Ollaan käyty lentämässä joka päivä ja eilen jopa kahdesti. Eka Porvoossa jonku pihapellolla ja sitte tuolla sisälennätyksessä.
Kaikki koneet on omalta osalta ollu ilmassa ja toiminu hyvin.
570KSE on nyt vihanen laite joka toimii tosi hyvin. Pieniä nuppisäätöjä mä tohon vielä hieron mutta niillä ei oo kiire. Pitäis olla kyllä jotenki helpompaa toi säätäminen ku ei tolla Mankalla jaksa näppäillä. joutuu liikuttaa sormea ja kaikkea.
380KSE lens hallissa kans paljon ja toimi upeesti. Toi on kyllä todella räyhä vehe. Liekkö ihme ku kolmelapasena laskettelee mah telemetrialla akun tyhjäksi 2:20 nupin kiertäessä 3550rpm
no ehkä tuli vähä huuatettuakin mutta ei paljoa.
SpeedG toimii myös ku junan vessa. Ihmettelen miten toi ei oo vielä lauennu mistään. Ranekin sano että aikamoinen laite. Akut rupee olemaan vähä ehtoolla mutta hommataan lisää.
Roottoskin sai taas ilmaa sisähallissa. On toi pehmee vehe ku vertaa goblineihin
ihan erilainen. tosin tolla kyllä neppaa sitte pienemmässä tilassa. Tossahan oli ne OWB huolet. vaihdoin siihen nyt teräspulleyn missä isompi OWB ni sehän meni tietenki ekalla nostolla jumiin
Lenneltiin siinä hallissa jo vikaa puolta tuntia ku rane sano että "LOPETA NY" 2 sekunttia myöhemmin mä lopetin. Täydellä pitchillä tonttiin
En todella tiedä mitä mä tein vai oliko toi Graupnertorppi ku graupner oli kuitenkin vieressä päällä ja varmaan säteilee kaikki kanavat täyteen. Veikkaan että se oli joku pieni aivoinfarkti tai joku sellanen. Sopis hyvin viikonlopun henkeen.
No näyttääpähän mini nyt siltä miltä sen kuuluukin!