nonni nyt on vehkeet purettu ja lista laitettu tilaukseen eli paketteja odotellessa
lopulliset tuhot nyt oli sitte seuraavat
*päälavat
*perälavat (löysin sitte kuitenkin vekin lavasta ja olihan se hammaspeikkokin vieraillu TTn etupäässä)
*metal main rotor housing (toi tosiaan repes ja irrotuskin vaati väkivaltaa)
*yksisuuntalaakeriin ilmesty pykälä (en kyllä oo ihan varma ettei olis ollu alunperin??)
*pääakseli + molemmat pultit
*molemmat pääakselin laakerit pykälillä
*metal washout base rullalla
*kaikki TTn etupään rattaat (sitte kuitenki)
*kaikkien nuppiservojen rattaat ihan soseena
*lepariakseli kiero
*lavanpitimien linkkipallot hieman vinot mutta itse lavanpitimet vaikuttaa hyviltä... toivotaan niin (35e/kpl)
*varuiksi myös lavanpitimien painelaakerit + vähän muita nupin laakereita
*stabbaritanko zolmussa!
*pääratas tarttee tekareita
*peräputki kiero ku mikä ja samoin TT akseli (edit)
*TTn etupään laakerit
*kaikki nupin laakerit
*Taka-akselin ratas (eli koko taka-akseli meni vaihtoon) (sylki hampaan ekalla lennolla torpin jälkeen)
että sellasta!
sähköt tuntuis skulaavan hyvin ja servotkin vaihtaa suuntaa ku kääntelee armista (rattaat poistettu) eli vaikuttavat muuten ehjiltä!
tosiaan sain noi servojenkin rattaat tilattua enklannin saarelta joten eiköhän tästä selvitä!
kustannuksiahan tuli nyt sitte lopulta n. ~ 200e riippuen miten laskee ja suurin osa osistahan löytyy jo valmiiksi...
kyllä toi vaan silti kalliimmaksi tuli ku mitä päivällä olin miettivinäni!
hyvin tyytyväinen olen silti itseeni kun takana on kuitenkin jo 109 onnistunutta ja sadaskymmenes puolittain onnistunut lento / 8tuntia 20minuuttia tiimaa... enkä ole kyllä sillä kannalla vedelly että kopua säälisin... enkä vedä vastasuudessakaan! pakko se on vaan tehä sillä sitä oppii!
tulis vaan palikat äkkiä ja oikein ni pääsis taas sorvaamaan