noniin 2.5h kentällä lentelemässä joista 7 akkua uutukaisella ja loput 3 akkua viissatasella!
päivä oli upea ja sää paras mahdollinen ton pikkusen kokeiluun!
pari akkua vei perän gainia säätäessä ja tuntumaa harjotellessa (kiikkerä on joo)
mutta vehkeet on ehjänä ja mieli hyvä! se lentää sittenkin
viimeyönä totaalisen uupuneena säädetty lapaura oli sen 3mm vinksallaan ja taidan
kohta laittaa sen säätöön vaikkei nytkään niin tuoreena enää ole ku viimeyönä piti
yhteen asti tota muka säätää ja herätys oli klo 5:00
muita huomioita laitteesta (trex250se)
+ ei niin kiikkerä kun odotin
+ tehokas
+ akut latautuu niin nopsaan ku ovat pieniä että viidellä lentelee helposti ku vuorottelee kaverin kanssa
+ hiano
- perä vägää (pitää koittaa säätää vielä mutta samaa tekee nimim. j@nilla ja jos tiputtaa gainia tulee perästä "tahmea")
- kanopy on ihan **tun ahdas eikä 3s800mAh20c turnipsi mahdu sinne sisään ilman väkivaltaa ja kiroilua!
- hihna tuntuu edelleen vastenmieliseltä ku sitä pitää seurata ja ihmetellä! keppi se olla pitää! (align hoi päivitystä!!
)
kaiken kaikkiaan kyllä tosta kopteri koulutetaan! tänään tuli ihan samoja kuvioita lennettyä ku tolla
isommallakin ja menee kyllä nätisti! vähä pitää käskeä enemmän ku yrittää aina tuulahduksissa omille teilleen!
perää pitää ihmetellä ja mulla on ainakin gyron piuhoissa vähä toivomisen varaa ku ovat vähä turhan kireellä!
j@nilla on omassaan (sama supercombo vakio setuppi) ihan samat kilkkeet ja sillä on gain 75% ku mulla se
on 61% (optimi siis) eli jotain eroa on! eri delay asetuksia pitäis vielä koittaa ku nyt on säädetty vaan ihan minimiin...
voi olla että toi peräservo on vaan liian hidas mene ja tiedä
jos tiedät niin kerro heti! kopterit kuitenkin käyttäytyy suht samalla lailla ja molemmat "ui" perää hitaasti polskuttaen
canopy lähtee just heti ja nyt tilaukseen! mä en pelleile sekunttiakaan ylimäärästä ton ylipienen vakion kanssa!
luulis että fusunolla on ainaki niitä vähä isompia niinku muihinkin malleihin??
nyt on mulla 20 lentotuntia menny rikki joista 31min tänään tolla pikkusella!
huomenna jatkuu harjotukset taas!