Pitää ottaa kunnon fotoja, muutama on kyllä, mutta sillee detailed fotoja.
Nyt siinä tosiaan on 17T pinjoni ja 170T pääratas, suhde on siis 10:1. Jos moottori antaa tolla 8S sen (24865 rpm siitä noin 85%) on nupissa noin 2000 rpm ja kyllä se aika lähellä onkin. 19T pinjonilla vois laittaa sen govin päälle koska se tarvitsee ehkä n. 15% headroomia toimiakseen hyvin... niin ja kun vääntöä tuntuisi olevan. Kierrokset olisi noin 2100 rpm ja govissa antaisi sitten vielä jerkkua jos meinaa hyytyä. Nyt akku, nopari ja säädin olivat viileät lennon jälkeen, eli kyllä sitä vielä pitää rääkätä... siitä se tykkää.
Huomenna jos on kelit, niin pitää mennä luukuttaan huolella 600:sta. Olen kuitenkin kyllä jo erittäin tyytyväinen modaukseen.
Sitten vielä noista akuista. Tossahan on siis 2x 4S 4000mah 45-90C Nanoja, mutta en aivan luota niiden spekseihin. Esim. 3S 45C hyperion antaa kyllä hieman enemmän jerkkua 45C nanot. Ajattlein kyllä nyt vaihtaa akkumerkkiä Hyperioniin 600:sen osalta.
Täällä koneet on saanet kyllä melkoista hoivaa viimeisen parin viikon aikana. Kaikki käyty huolella läpi. OP kasaa perää samaan aikaan kun mä pistän servoija kiinni toiseenpäähän konetta
. Vanhat lukitteet putsailtu ja uudet tilalle.
Hyvät on viilingit!
-R