Noniin, Riepupetteri oli ilmassa kolmen lavan ja Biistin voimin. Biisti hoiti hommansa mallikkaasti, vaikka nupissa oli aivan skeidat lavat, joita oli tasapainoitettu oikein kunnolla...
Mutta mutta, kopteri oli niin kiikkerä, että minä arkana pilottina pistin apujalat pitkästä aikaa alle
. Se oli varmuuden maksimoinia, koska tikun liikkeet olivat ihan millin luokkaa. Säädin tuon Control behaviorin normiasentoon Purple, ja silti oli minun makuuni aivan liian hätäinen. Tässä ketjussa on aiemmin ollut väänt....keskustelua, voiko/kannattaako expoja käyttää, jos biistissä on jokin noista "automaateista" päällä? Vai onko se "user defined" vaihtoehto, jos alan säätää expoja tuohon radiosta? Tuohon tulee Hughesin koppa jossain välissä päälle, joten se tuo taas lisää maustetta tähänkin.
Tulipa mieleeni toinenkin seikka, onko mitään syytä käyttää FBL-lapoja, kun kopteri näytti kuitenkin toimivan ihan ok. Kuten sanottua, niin skaalakopu tästä väännetään, jos sillä on tähän lapajuttuun merkitystä.
Kiitokset etukäteen, jos joku vaivautuu neuvoja jakamaan. Kyllähän tuon saisi itse kokeilemalla selville, mutta tämä viesti oli huomattavasti nopeampi kirjoittaa