taas sama mies höpöttää täällä!
on nyt tullu 3 päivää putkeen ennen duunia käytyä lentelemässä tuolla vuokin pellolla ku on niin hyviä säitä pidelly
tänään hieman navakka tuuli yritti sotkea suunnitelmia mutta siitäkin selvittiin!
pikkubroidi sattu tulemaan kahville just ku olin lähössä lentelemään ja suostuikin kuvaamaan mun kännykällä pienen filmin...
meinasin että laitan tän tonne my fleet osioon mutta laitankin tänne koska lento nyt on tollasta peruskuraa... enemmän
tuli lennettyä ihan vaan perä edellä ku tehtyä mitään oikeeta temppua... (kyllä toi silti selänpään suoritukset vie 10-0
mistähän johtus!?
)
se minkätakia laitan ton tänne niin katsokaahan nyt arvon kopteristit kuinka upea kenttä toi on!!!
silti paikalla on sännöllisesti käyny vaan minä, "haikara" ja "j@ni"... iski on käyny myös joskus ja sitte on jotain joilla ei oo
ollu vehkeet mukana! kyllä tonne mahtuis enemmänkin lennätys seuraa!
lennätyspaikkojahan tossa on 3 poiketen ekan postauksen esittelykuvasta!
eli nyt lennätin siitä risteyksen viereiseltä levikkeeltä mutta päivällä saa auringon seläntaakse myös hiekkapohjalla!
(mä tykkään kyllä enemmän assusta ku ei tarvii mitään kiviä varoa!) niin ja kyllä tossa sopii useampikin kopteri ilmaan samaan aikaan
ku pyörätietä käyttää laskupaikkana! illalla sitte toisesta päästä peltoa hiekkapohjalta niin on ari taas seläntakana poissa häiritsemästä!
niin ja se video (tietysti paskaa kännylaatua a'la ZämZöng Jet)
e. tuli muuten päälavat ihan vihreeksi