olipas mukava kun oli tänään vähä enemmän porukkaa tossa kentänlaidassa!
kylmä sää vaan teki tepposet ja tohtori tärisee vieläkin vaikka on oltu kotosalla jo jonkun aikaa...
seuraavaks pitää kyllä ottaa jo ihan täys talvivarustus!
viikolla uudestaan!
Nyt taitaa Tohtori:n sormet olla vielä ihan jäässä kun ei pitempää stooria tullut
Kun olin itse lupautunut tulla paikalle (ilman kopteria), niin duunista kotimatkalla muistin, et onhan mulla kax akkua kuussatkuun ladattuna. Kopu mukaan ja menopaikalle....
Siellähän olivat jo itse Tohtori, J@ni ja matti1983. Tohtori eli Toni lennätti mainiosti ja sitten oli J@ni:n vuoro.
No, pakkohan oli kuusatku kaivaa peräkontista ku pääs paikalle ja ilmaan vaan, hieman jännittäen
.
Ihan mukavasti rauhallista taivaslentoa. Sitten oli taas em. kaksikon menoa ihailtava !
Paikalle tuli sitten myös Puhi. Itse tein oman ennätykseni: Taivaslentoa kauempana ja korkeammalla kuin koskaan aiemmin vaikka sormet olivatkin hieman "viileät". Itselleni jäi noista kahdesta akullisesta todella hieno fiilis kun ylitin omat rajani
Ja, että kopteri rauhallisesti kummanki lennon päätteeksi alas asfaltille.
(Turvarajasta ei puhuta sitten mitään, kuinka kaukana koput nostettiin ilmaan ja laskettiin alas).
Oli mukava pitää 600:nen korkealla ja kaukana, paikallaan leijuttaen, nokka paikallaolijoita kohti, jesh !
Sitten myös Haikarakin saapui paikalle ja näytti hieman uutta pienokaistaan
Myös eräs vieras katseli ensin omasta autostaan meidän menoa, mutta uskalsi tulla juttelemaan. Oli jossain vaiheessa ostanut Thaimaassa ollessaan koaksiaalikopun ja pakkohan oli mainostaa ja kertoa kopterit.net:stä.
Tunti ja kolme varttia meni todella nopeasti siinä turisten ja itse Tohtori lensi eniten. Oli ihan kliffaa hei
Iski