Sen verran voisin tähän lisätä että jos ei ole kuittia niin paketin kuitilla kyllä pärjää... jos paketissa ei ole mukana, on myös mahdollista täyttää lappu sisällöstä ja sen arvosta.. tämä ihan todistettu.
Yksi asia mikä ihmetyttää on se että kun kävin hakemassa omaa pakettia ISOSTA tullin toimipisteestä, he saivat käsiteltyä n.2 asiakasta 50 minuutissa.. ensin 1 asiakas odotti 20 minuuttia ilman että ketään reagoi tiskin takana (4-5 ihmistä pyöri siellä, pari tiskillä, pari takapiruina koneen ympärillä, katsoivat jotain hauskaa interwebistä?
), itsellä kesti n. 25 minuuttia että sain paketin kannella heidän varastosta ja että he saivat paperimapeista kaivettua nimikkeet ja kirjattua ne jne..
Ei voi paljoa asiakaspalvelusta kyllä puhua ja jos se näkökulma ohitetaan niin mielestäni tota koko toimenpidettä saisi ehkä "vähän" nopeutettua.