Joo se höpötteli jotain että niillä on netti ollut alhaalla Vähäkyrössä ja tuo pitskun kassa toimii jotenkin Vähäkyrön kautta tmv.
Siis huippu-qualityn asiakaspalvelua tuo ei todellakaan ollut ja Racing Factoryn verkkokaupassa olisi paljon kehittämisen varaa. Ehdotin itse tuota että käyn hakemassa ne huomenna pitskusta (nopeampi kuin venailla postia ja kun sattu toi vapaapäivä ja sillai).
Tuon kaverin äänensävy ja asiallinen käytös vain antoivat anteeksi tuon surkean verkkokaupan toiminnan ja sähköposteihin vastaamisen.
Tottakai tulevaisuudessa tulen miettimään kahdesti ennenkö tuolta mithään tilaan, huonosta palvelusta jää aina joku muistikuva ja kettuuntunutta asiakasta on pirun vaikea saada tuota huonoa palvelua unohtamaan (ellei laita kaikkea ilmaiseksi).
Tuolla "uutiset" välilehdelle Racing Factoryn sivustolla lukee:
"Vakiohenkilökuntamme aloittaa kesälomat ensi viikosta alkaen.
Tämä vaikuttaa jonkin verran Vähänkyrön liikkeen aukioloaikoihin.
Pidämme Vähänkyrön liikettä 14.6.2010 - 31.7.2010 välisenä aikana auki seuraavasti:
MA - PE klo 12.00 - 17.00
Lomien aikana verkkokauppa toimii normaalisti.
Tuotteiden tekninen tuki hoituu pelkästään Helsingin liikkeen kautta, puh: 040-4835556.
Kesäterveisin,
Kesälomasijaiset Anna & Lyydia"
Myyjä olen itsekkin ammatiltani, turha noille on alkaa avautumaan paskasta palvelusta, ei tule kuin paskaa palvelua lisää silloin. Näin se vain menee
"Ikinä en kellekkään vittuile, korkeentaan hellävaraisesti huomautan"
Pörrrrr...
Puhelin soi....
...
Honkanen soitteli Racing Factorystä (tai ainakin se mun mielestä sano "Honkanen").
Eilen on servot lähteneet vähäkyröstä, nettiongelmien takia niiden tilaa ei ole pystytty sivustolle päivittämään. Kirjepostina tulee, eli ne on kotosalla joko tänään, viim. huomenna.
Kaiken takana olis siis pieni paha netti bugi. Taas olis ollu turha huutaa ja riehua myyjälle, kun se ei sille mitään olisi voinut tehdä.
Sähköpostiin vastaaminenkin on hankalaa ilman meiliä...
Pääasia että homma hoitui ja servot on tulossa
Asiallinen palvelu kaikinpuolin. Koitan tässä miettiä että mitä olis voinut tehdä toisin, mutta jos ajatellaan että itellä on menny netti pimeäksi, niin tilausta vain etiäppäin ja päivittelee tilaa verkkoon sit kun on netti taas toiminnassa. Toki jos olisi ollut mahdollista niin olisin laittanut asiakkaalle tekstiviestiä että lähetys on kunnossa ja pikanen briiffi tilanteesta.. Mutta ei pidä vaatia liikoja