Moimmamoi!
Kamakazen kanssa siis näköjään kahdestaan heitetään tää reissu. Eki tulee ehkä perjantaina/sunnuntaina paikalle. Suuret kiitokset myös Mikkalle kun ainakin yritit päästä messiin
Ilmoittautuneita otetaan yhä vastaan, mutta tässäpä nyt vähän infoa ja ajankohtia:
Ständin rakentaminen keskiviikkona kello 08-22 välisenä aikana, mutta rakennuspuuhat jatkuu vielä torstaina kello 08-12. Luulen että itse lähden paikalle romuineni torstaina heti kasiksi. Ständiä on perjaatteessa aikaa rakentaa ihan kello 18:sta asti torstaina, sillä tapahtuma avataan virallisesti avaus seremonialla kello 18. Portit toki aukeaa käsittääkseni jo kello 12.
Tapahtuma kestää siis torstaista sunnuntaihin ja on auki 24h. Vielä tässä olen mietiskellyt että jos sitä olis 24h paikalla ite ainakin torstai-lauantai, mutta luulen että vihelletään peli poikki joskus 22-23 välillä ja aamulla takasi paikalle. Toisaalta tämä tarkoittais sitä että pitäs viedä romut pois?
Kyl mie luulen että otan Batteryä messiin ja olen itse päivystämässä mestoilla torstai aamu kello 8 lähtien ja lauantai iltaan asti. Sunnuntaina on mentävä töihin. Katsellaan näitä vielä..
Ständin purku on sunnuntaina kello 12-22 ja myös maanantaina kello 12-18. Tapahtuma päättyy virallisesti sunnuntaina kello 16.
Eli paikalle mennään:Torstaina kello 08:00
D -portti (tai ainakin lapussa lukee että D -portista keskiviikkona, mutta torstaina voi olla että ei tuosta ovesta enää päästä vaan ihan normi-sisäänkäynnistä)
Ja paikalta poistutaan:Sunnuntaina johonkin väliin, viimestään kello 22, ilmeisesti tämäkin tapahtuu D -portin kautta
Parkkeeraus:Rakennusvaiheessa D-portin lähettyville
Kun tapahtuma on auki käytetään julkista parkkihallia, ainakaan lapuissa ei lue että olis jotenkin ilmanen parkki, joten julkisilla ellei tahdo maksaa parkkipaikasta? Selvitän tämän vielä.
Muuta tärkeää huomion arvoista!- Omat tukiasemat (WLAN) ovat ehdottomasti kielletty! Eli muistan itsekkin pitää HTC HD2:sta WLAN -tukarin sammuksissa.
- Tarrojen, ruuan, sekä tulenarkojen (mm. helium -ilmapallot) jakaminen on kielletty ständillä! Ennen tilaisuuden alkua paikalliset palomiehet sun muut tarkistavat että ständi on kunnossa.
- Valot ovat koko tapahtuman ajan aikalailla minimissä, eli valaistus on pientä (hyvä videotykin puolesta).
- Kovaääninen musiikintoisto on kielletty.
- Ei tupakointia eikä alkomaholia
- Omat DHCP -serverit on kielletty kun käyttää Assynettiä
* Kello 18-20 on joka päivä naisille sauna!
* Ständille tulee yksi piuha jolla saadaan koneelle 10/100M netti, jos tarvii useammalle koneelle netin, on tuotava omat kytkimet.
* Mestoilla on myös WLAN -verkko, tunnukset on mulla ja muille en niitä luovuta.
Liitteenä Hartwallin pohjakartta ja punasella ympyröity tuo alue mihin mekin tungetaan kopterimme. Ihan Nokia -ständin vieressä
Jos tulee kysymyksiä niin kysykää ihmeessä! Tähän ketjuun tai YV:tä tai johny.asikainen (at) kopterit.net