Ärsyttävä keksintö tämä.. nopealla eestaas rudderilla sen saa heittään voltin
Tänään testailin uusia säätöjä ja aattelin vähän pompauttaa, ei siis edes täyttä kaasua. Tää härveli päättä tehä taas flipin, kerkesi ennen maata oikein päin, mutta meni etukulma edellä turpeeseen.. Sisälle joutu lähtee siivous hommiin ku uponneen nurkan moottori oli täynnä multaa
niin ja se keula palleron kiinnitysputki katkesi..
Ihan kuin yks moottori/säädin pelleilisi omiaan. mutta ei tuossa kerenny paljo ajatteleen
Olin vielä kaikki säätimet erikseen nollannu tehdasastuksille suoraan vastarin perässä ja myös erikseen kaikille kaasuarvot, nämä kuitenkin kontrollerin läpi ja omissa kanavissaan.. yhellä foorumilla näin neuvottiin. Nyt laitoin taas kaasuarvot kaikille yhtäaikaa.
Tuon yksittäis säädön myötä oli myös hiukan pienemmät minimi kierrokset ja tuntui pelaavan nopeat kurvitkin isommalla gainilla (55-60) mitkä ennen meni kovasti vapisten aileron suuntaan. Nyt tosin lisäksi niin että tikku alhaalla vajoaa hitaasti, että sekin saattoi siihen auttaa. Jäi kyllä vähän kesken nuo testit, että ei varmaa onko se ongelma poissa
Pienemmällä gainilla (45) se taas meinaa heittää selällee pysähdyksissä/alastuloissa korostuu vielä vastatuuleen mentäessä. Vaikka kurvit sillä menee paremmin.
Sisällä gaini saa olla 70:n pinnassa ja on kyllä silloin tarkasti ohjattavissa ja kestää silti kikkailla ja näppäillä = erittäin mukavaa.. ulkona ei sitte oikein voi luottaa yhtään, saa pelätä että mitä se nyt keksii jos vähänki on vauhtia. Pitänee ajella kävelyvauhtia maltilla pitkin taivasta
Pitäänee lisää testiä tehä... tuota täysillä ylös on huono tosin testata, että joko se toimis kun suuri mahdollisuus on että kenttään tullaan.. Tämä varmaan juontaan myös ongelmiin isommalla kaasulla ajettaessa taivaalla, joku ei nyt toimi oikein tässä.. Moottorit on aina lähteny yhtäaikaa päälle ja pelaa tosiaan hitaasti ajettaessa niin pirun hyvin. Paitsi trimmi meinaa rudderista loppua kun aina vaan tahtoo pyöriä vasempaan. Se kyllä palautu taas vähän ku laitto nollaan kaasuarvojen säädön ajaksi. Jospa tän sielunelämä joskus tässä aukee... Positiivista on että yhtään potkuria ei oo nyt menny vaikka alas on tultu urakalla. Vois kokeilla vaikka kaikki moottorit maassa yksitellen käyttää täydellä kaasulla, että pätkäseekö joku tai jotain vastaavaa.
Huh tulipa siitä eepos