Kirjoittaja Aihe: 450 kellukkeet/ponttoonit  (Luettu 5333 kertaa)

CC

  • Vieras
450 kellukkeet/ponttoonit
« : 21 Heinäkuu, 2010, 19:50:15 »
Yritin löytää jotain mittakuvia 450-kokosen kellukkeista, ei oikein tuntunut löytyvän.
Tässä jollekkin, joka etsii samaa. Noilla mitoilla ainakin todistetusti toimii.
Materiaali on Bilteman putkieristettä joka on tarkoitettu 35mm putken päälle. Päädyt on myös Biltemasta, kertakäyttö
viinilasit. Välirimoina H-näköinen 1,5mm vanerista kasattu, kaksi poikittain yksi välissä pitkittäin saumaan liimattuna.
Liimana epoksi, mutta eriste voisi liimaantua paremmin vaikka uretaanimassalla, tuo epoksi tuntuu olevan huonosti kiinni.

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: 450 kellukkeet/ponttoonit
« Vastaus #1 : 02 Elokuu, 2010, 16:11:25 »
Täällä on kanssa väsätty kellukkeet "lötköpötköstä". Pituus on 33cm, ulkoleveys on 40cm. Välissä 6mm hiilitankoputket.
Tänään kävin testaamassa, ja 30cm vapaapudotus leijunnasta on maksimikorkeus koska sen jälkeen osuu pohjalevy veteen. Mulla on pohjalevyn päällä vastari.. Leijutuksessa kopukasta tuli mun mielestä vakaampi.

CC

  • Vieras
Vs: 450 kellukkeet/ponttoonit
« Vastaus #2 : 03 Elokuu, 2010, 01:11:37 »
Mulla ei kastu edes nuo vanerit, kun nätisti laskee. Nätti on vaan vielä vähän hakusessa.
Servot on hankalimmat kuivattavat...

CC

  • Vieras
Vs: 450 kellukkeet/ponttoonit
« Vastaus #3 : 18 Elokuu, 2010, 00:37:11 »
Pistin tuonne ilmakuvausosastolle linkin pariin tähän aiheeseen liittyvään otokseen.
http://www.kopterit.net/index.php?topic=9607.0

Kosteussuojauksen jälkeen vesiharjoittelu on osoittautunut kuitenkin kaikenkaikkiaan aika oivalliseksi. Yhtään linkkitankoa
tai muuta osaa ei ole irronnut, eikä siis myöskään tarvinnut etsiä. Flybarin vääntymät oikein nättejä ja loivia, ja lavatkin
kestää aikamoista veden heittelyä. Päärataskin alkoi kestämään uuden metallivahvikelevyn asennuksen jälkeen, se alkuperäinen
moottoripukki on senverran löysä, että päästää pinionin taipumaan irti rattaasta heti kun tulee vähän lisäkuormaa.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
1 Vastauksia
3133 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Helmikuu, 2008, 00:23:35
kirjoittanut Teo Mähar
8 Vastauksia
4959 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Heinäkuu, 2009, 10:16:51
kirjoittanut JiiJii
16 Vastauksia
8662 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Joulukuu, 2010, 11:08:41
kirjoittanut Lauri P