Toistakin pirkanmaalaista kiinnostaisi nähdä aparaatti livenä ja kuulla säätö kokemuksia. Toimiiko suoraan paketista, vai pitääkö päivitellä jotakin yms....
Eipä ole ainakaan mun tiedossa että tampereella tai siellä lähistöllä olisi kellään X5sia eli joudutte ehkä olemaan pioneerejä siinä asiassa
Ouluun saa tulla pällistelemään mun yksilöä jos haluaa
Toimii suoraan paketista eikä mulla ole ollut tarvetta päivitellä mitään. NJS linkkasi tuon akkuteline/moottorin suoja kehikko härdellin, se voi olla hyvä lisä jos tahtoo suojata moottorin
torpin sattuessa.
Gauin X sarjalaisiin on ylipäätään huonosti aftermarket päivitys osia toisilta firmoilta, joka mun mielestä kertoo siitä ettei ole tarvis päivittellä mitään kun on kerralla tehty hyvin.
Jos jotain valittamista on ollut niin Gaui on yleensä korjannut asian ja päivitellyt osat kitteihin. Esim. X7 leparin shimmit on nykyään vahvempaa mallia ja saan sellaiset huomenna itselleni.
X5 on jo pari vuotta vanha laitos eli kaikki lastentaudit on saatu pois jos niitä edes on ollut. Omani lensi yli 30h paketista torppaamatta ilman mitään ongelmia. Ison torpin jälkeen saikin vaihtaa kaikki laakerit ja muutamat osaset
Pysyy kopukka kunnossa kun mäjäyttää joskus kunnolla.
Niin kun olen useasti sanonut, laitos on erittäin kevyt ja lapapinta-ala suhteessa painoon on todella hyvä! Eli siis kevyt runko suhteessa lapojen pituuteen. Runko on erittäin jäykkä ja kestävä, ei kyllä taivu niin kuin kilpailija trex 550 runko
Tehoa on kuin pienessä kylässä ja silti hellä akuille. Rotaatiotkin onnistuvat mahtavasti! Melkein yhtä hyvin kuin isoveljellä x7lla. X5 kerää autossa kiekat todella nopeasti takaisin eli sillä on helppo rollailla ja flippailla kun rotatoi
Lennän omaani EDGEllä ja Brainilla, nupissa hyperionin servot. Mun mielestä govi on vielä tässä kokoluokassa melko turha, lennän flat 100% kaasukäyrällä ja on tätä vaikea saada puutumaan, tietenkin kaiken saa puutumaan kun tekee liikkeen väärin ja rumasti
Terkkuja east sideenVoisin laittaaa brain tai vbarin govin, mutta en ole viittinyt. Toimii loistavasti näin!
katso video kuinka trex 550 runko joustaa syysleirillä, vakio eikä rikki.
Toistakin pirkanmaalaista kiinnostaisi nähdä aparaatti livenä ja kuulla säätö kokemuksia. Toimiiko suoraan paketista, vai pitääkö päivitellä jotakin yms....
Mitään ihmeempiä säätö kokemuksia ei ole, koska ei ole mitään säädettävää. X5 FBL vehje on niin yksinkertainen ettei mitään rajaa. Runko nippuun, rattaat väliin, perä kiinni.
Nuppi paikalleen swassi suoraan ja FBL boksiin asetukset sisään, jonka jälkeen se on valmis
Kasasin omani illassa eli noin 5 tunnissa lentokuntoon + beastin setup.
FB vehkeitäkin on suomessa, mutta säätökokemuksia niistä mulla ei ole.