Kynäotteella tulee lenneltyä, on luonnollisempaa minulle lentää tarkemmin. Tikkujen pituutta säätelin tässä alkukesästä ja välillä tuntu ettei osaa ollenkaan lentää. Varmaan lyhyillä tikuilla peukaloilla olis luonnollisempi.
Mulla on tikut säädetty aivan minimipituuteen radiossa. Samoin tuo jousivoima, tuntui että tikuissa oli alunperin aivan liian jäykät jouset peukuille, mutta kun löysäsin niin huomasin että perä lähti vahingossa helposti liikkeelle varsinkin nopeita pitch muutoksia tehdessä. Kun tuo radio no sellanen "möhkäle" että peukalolla vaikee tehdä ihan suoraan nopeita kaasu/lapakulma muutoksia ilman että tikku liikkuis milliäkään sivuittaissuunnassa.
Totesin parhaaksi että säädin kaasu/perätikun jouset maksimijäykkyyteen, vähä expoa perälle että keskellä on inauksen pelivaraa. Toisen tikkun jätin aika löysälle, kuitenkin niin että tunnistaa hyvin sormilla missä kohtaa x ja y akselit kulkee. Jouset alkuperäisasetuksilla (eli aika jäykät) jos yrittää pyörittää mahd. tarkkaa ympyrää oikeella tikulla niin liian vahvat jouset tekee siitä vähän neliskanttisen, tai muodottoman. Tuntuu välillä että radio olis inauksen liian iso peukkuotteelle, auttais paljon jos olis kapeempi alhaalta niin sais kiinni niin että peukkujen ylös-alas linjat olis täysin suorat.
Pinch ote radiolta, vaikka kaularemmi onkin, tuntuu välillä siltä että tosiaan tarvis sen pulpetin siihen radioon että kunnolla pystyis. Tai jotku kiipeilyvaljaat mihin sen kiinnittää niin että vois keskittyä pelkkiin tikkuihin eikä radion kiinni pitämiseen, pinch grippiä käytetttäessä.
Näin mulla tähän mennessä. Oon kyllä miettinyt että jos yrittäis harjotella vasen käsi pinch, oikee peukku, kun toi perä liikkuu HETI jos ei oo ihan suora ylös-alas käyrä, varsinki temppuillessa kun pitää vaihtaa nopeeta pitchiä maxiin ja minimiin, ja peukalohan ei luonnostaan tee ihan suoraa liikettä ylöspäin kun kädet on about 45 asteen kulmassa radioon.