Mistähän johtui tuollainen kyykkäys: Latailin DPS-600:n (12V/575W) perässä iCharger 106:lla ja Turnigyn Reaktorilla (=206) 4S:ää, gaatti oli hetken ollu päällä ja yksi laturi paukutti 7-8A, sit pistin toisen jotain 8-10A, niin tuo nosti virrat vähitellen täysiin, kuulin että gaatti nosti tehoja, sit olisko menny vähän alle 10s ja sammui vehkeet. Uusi yritys pienemmillä virroilla tohon toiseen laturiin, siihenkin 7-8A niin pelitti mainiosti. IG1000:ssä oli smart throttle päällä ja tossa siis otettiin alle 400W kun gaatti antais 900W jatkuvaa.
Jos tuo toistuu niin varmaan ratkeaa jos vain napsauttaa smart throttle pois tai käyttää lyijyakkuja bufferina. Ei kai ton pitäs olla mikään ongelma jos näitä käytetään hiustenkuivainten ja leivänpaahtimienkin kanssa.
Yleisesti ottaen Kiporeja taitaa olla paljon ja ovat kohtuu hyvin toimineet. Noiden sisäänajo pitää tehdä huolella, ekalla öljyn vaihdolla tulee paljon metallihilettä mukana, se ei todellakaan ole mikään suositus vaan kannattaa tehdä huolella. Nuo on kuitenkin paljon karkeampaa tekoa kuin aito Honda.
Toleranssit taitaa vaihdella yksilöstä toiseen. Mä en huomannut että ekassa öljynvaihdossa olis tullu mitään ihmeellistä ulos.
Kiporeja on todella paljon. Olisko kevätleirillä nähny 8+ rivissä ja kerrankin kun oli East Sidellä lentämässä niin tais olla 3 autoa parkissa ja 3 kiporia paikalla, monilla ihan vaan varmuuden vuoksi vaikka tyyliin oltiin pari akkua leijuttamassa jotain 500:ia ja multeja
On se muuten jännä miten joku merkkivillitys leviää tällaisessa pienessä yhteisössä. (Myös esim. GensAce ja nyt multipuolella on uusin toi Naze32 FC.) Pari jamppaa kehuu jotain vermettä ja sit loppukaudesta se on jo kaikilla. RCG:ssä kun on jutusta puhetta niin suosituksia tulee sit laajemmalla kirjolla. Mutta kai se on osittain tämä että omakohtaisilla kokemuksilla on RC-vermeissä iso merkitys, että toimiiko ollenkaan, ja siis jos kaverilla on jo pelittänyt niin sehän pitää itse hankkia sit kans.