Kun nyt tälle linjalle mentiin niin pakko sanoa että olen aivan samaa mieltä kemistin kanssa.
Jos joku asiakas tulllee myymälään mulle avautumaan jostain ja haukkuu ensin niin en varmasti aio palvella millään tavalla. Si mennää niin kirjan mukaan kun on mahdollista ja asiakas saa soitella asiakaspalveluun tai tekniseentukeen, mitä asia nyt sit yleensä koskeekaan.
Toisaalta, jos asiakas tulee myymälään, puhuu rauhallisesti, kertoo asiansa, ei ala vittuilemaan ja näin pois päin niin watta fak, mullehan tulee siitä hyvä fiilis ja voinhan mä vähän vilasta sitä nettitikun asentamista siihen koneeseen. Vaikkei se mun työnkuvaan kuulukkaan eikä siitä mulle makseta, ja norm. nettitikun asennus vaatii aikaa ja on maksullinen palvelu.
Jos joku ei ossaa ite asentaa jotain niin kyllä se joku joka ossaa tahtoo siitä jottain korvausta että on opiskellu kyseisen asian ja korjaa viat.
Nojoo, en sen enempää avaudu tästä, mutta kyllä rauhallisella tiedustelulla aina selvitään tilanteista ja saadaan sitten niitä hyvityksiä ja korvauksia..
"Saa***nan pe**e*reikä tää on ihan p***aa palvelua! Mikään ei toimi ja tää tuote on ihan *****. Korjaa tää! Sun pitää palvella mua!"
--> En taatusti palvele. Ainakaan hyvin.
Ihmisiä tosiaan ollaan tuolla asiakaspalvelu -puolellakin ja meille voi puhua niinkö ihmisille.
Ja asiakaspalvelijaa kun uhkailee hirttämisellä, ampumisella, yöllä hakatuksi tulemisella tmv niin tuskin sen jälkeen ainaskaan tulee yhtään sanaa enää asiakaspalvelua, sen jälkee katellaan sitte vartijan ja poliisin kanssa uhkailut läpi..
Tää nyt menee jo niin OT eikä liity mitenkään ylläolevaan, mutta kun oli hyvä tilaisuus päästä itekkin avautumaan.
Ja ne tietokoneet, nekin on vaan ihmisen tekemiä laitteita, samaten kännykät.
Eipä tässä kummempia tältä erää, lähdenpä Turkuun-->